| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 3 日 星期一
|
| |
|
夏令班開學!!!!
|
好憎夏令班a.. 又要早起身....
10萬個不願意a..
衰自己之前唔夠勤力..掛住玩,,
怨得邊個 ?!
夏令班係我最後既機會啦...
依家我係高2 同高三既邊緣!!!
自己曾經有plan過讀完高3之後會點?
不過諗永遠都係咁完美..
自己有能力實行嗎?
依家有一個月既時間比我去追番..
如果仲係掛住玩既咁就無得講啦..
我知自己依家唔努力..
無得再番轉頭..
我第日一定一定一定會後悔..
呢樣野我好肯定咁講!!!!
唔想用喊黎解決問題..
今日係 06/07/03 ...
又再一次檢討自己!!!!!!!!!!
夏令班開學!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-21 10:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Raul 於 2006-12-22 04:54 AM 發表:
|
|