| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 25 日 星期二
|
| |
|
``°°從復去想. "你"*666千次"+]],,`
|
>>>> 
今日早餐既雞扒米 ya..
好味..好鐘意果間d 雞扒>'"
脆卜卜的..+ 維他奶奶!!
上堂又係咁.. 無咩特別野..
又係張枱都寫野了==
kimahri..kimahri..
有好多個..><"' 滿哂 !!
這就是我無聊的結作!!haaa>>
好唔容易過完一個上晝..
諗住話下晝唔番學係home zzZZz..
講笑咁講..點知番到home胃痛la..><''
衰多口la今次.. 請左半晝假 !!!
婆婆迫我去睇e生..
話去e院照下咩事!!
總之就大笨象(大陣象)la今次..>v<
嚇親我..賴死唔去..
唔去既代價就係食d好
臭既藥!! >uuuu<''
aND thAn 訓左陣就
online..>>*''無聊死..
突然間好掛住玩'' 阿給 ''
既日子..exam 溫完習...
抖抖都會約埋一齊玩''阿給''的..
我+你+細佬!!
又是一段段開心的回憶!!
4點幾off左.. 又zZZZzZ..
night:::
同Jimmy chat左陣MSN,,,>>
傾左好多野..叫我問清楚佢..
唔好SIGN自己D青春....
青春好貴的*''
Jimmy說:你只是呆呆的
看著對方的名字在聯絡
人清單上懸掛著..
卻從不會閃爍!><
immy說:其實感情這回事..
拖得太久反而會消逝..
又比Jimmy話我遲d同邊
個男仔1齊都會比人食住..
咁會好蝕底..女仔要爭
取返d主權gama..
問我有冇睇女人唔易做!?"
爭取我想要ge野..
女人唔易做?!,,
我淨係睇到佢話男
人全都是賤的..hahaa..
講笑la..

|
| 刊登時間︰2006-12-21 10:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
傑仔 於 2006-12-22 04:47 AM 發表:
|
|