| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 4 月 21 日 星期五
|
| |
|
**今晚要 孖po了 ...*_
|
>>>>>* 
Friday.. 眨下眼又到 lu..
我自己幾耐無打過Diary le?!" 都好耐下la,, ==
懶左...變得比以前更加懶la..
是誰害的?!" 實際上..
主謀係我..受害者都係我><''
無奈既係.. 無人黎教我唔好再繼續懶落去la !!
早早起床又等番學la..
春卷個morning call真係好準時..
多得佢..我暫時唔洗交鬧鐘..
haha..>3333<食飽早晨..
又要上堂了!! 舞蹈堂睇話劇yaaa..
果個野扮扮下死無lala係到笑!!!
搞野..笑死哂我地laa.. hhha.,.
應承左春卷今晚黎同我孖po,,
一放學就番左home la,,
執好張靚床^^...太多公仔了..
塞住哂訓唔到 的...ha ,,
and then online 開cam
see春卷表弟,,>so cute 呀..
係到碌地下,, haaa>"
10點幾春卷黎到..
開冷氣 +睇woman唔易做呀..
春卷睇完就zzzzZZz lu,,
我差唔多1點先爬上床..
春卷訓開邊,,he
佢囉左個隻花兔訓教ar..
是我的><''
.....我將就下..
攬住隻似熊仔但其實係兔仔既公仔訓!!zzZZ 
有人陪我訓..突然覺得間房無咁靜!!
|
| 刊登時間︰2006-12-21 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|