今日清明節.. 又係我地d子孫拜祖先既時候...
雖然我今次係陪春卷番我地個鄉下..但係都好期待ar!!!
我成年無番過去la,, (離開Macau 既感覺非常棒^^v)
遠離城市..........
今朝6點半就快快起身la,,感覺自己好似要去旅行咁==
諗下有咩唔記得拎,,又睇下又咩要拎!!!!
我過份緊張la,,番過一晝,,,跟本唔需要準備d咩,,hehe
換好333,, 同春卷約好係關口等.. 要自己一個出門口!!
好孤獨既感覺呀 > <
春卷mama ,,春卷家姊 ,, + 我 and 春卷,,4個人,,
感覺上我有d唔 la更 ,, 無奈!!>< 未食早餐,,,
買左麵包同朱古力奶奶..^^v 好耐無飲了,,懷念中,,
坐坐下眼訓la,, 聽MP3,,諗住訓教教,,,,
點知有個男人猛咁望住我地,,春卷個衰野自己一個訓左><
得番自己一個..訓又唔係,,唔訓又唔係,,,,
比人望住邊訓得著,,, 我唔鐘意ar.... help!!
嬲得制唔訓.. 啤住個男人,,,,haha,,
春卷訓醒...我地又用tel影相,,, 又係到大笑,,係到玩,,
好癲牙,,haaa,, 10點幾到到左la,,,and than,,
搭3個碌既電單車,, 好耐都咁坐過,,,好震呀^^
坐左一陣就到la,,果到好似無咩點變..
有一種好親切既感覺.. 好似番左自己home 咁..
d親戚都好nice,, 比我既感覺好似係佢地既一份子..
haha,, and then 又有得踩單車.. happy死...*
下晝就去拜山了.. 果到成個森林咁....要爬上山的,,
周圍到係d好密既大樹....好似去左熱帶雨林咁,,ha
影左好多相..又同春卷表弟影大頭照,,,so cute 的,,>333<
走果陣,,,踩單車發生左dddddd小意外呀..><
好痛,,,生平第一次咁!! 隻腳瘀左..
春卷好衰的,,又唔等人,,, 自己一個踩左去..嬲uuuu.,,
跟住4點鐘就搭車番Macau lu,, 今日令我異常開心....
係走果一刻....有d唔舍得既感覺,,
就好似細個咁.. 每次番完鄉下搭車走果陣..
都賴死唔走的,, haha,,喊哂口咁,,但始終都無人理我,,
隔硬拖我走..笑死 hahahaaaa,,
但係始終都要番去原本既地方,,,唔可以唔走...
春卷一上左車又繼續訓,, 我訓左陣醒左..
聽MP3,, 又拎住張eng係到猛溫... haha,,
我都係第一次英文默書足足溫左3日..
係車到都溫,,,
有種扮勤力既感覺呀..^^v
溫溫下係到望風景,,有座好高既山ar,,,
唔知山既另一邊又係一個咩既地方呢?!*好好奇,,
望上天,,有好多雲,,,,,就諗起<<棉花糖>>,,,,
又經過好多農村,, 好舒服既感覺ar..諗左好多野..
有時覺得大個左都唔係咁好,,煩呢樣,,煩個樣..
好嚮往遠離城市個種生活呀..分分鐘有得耕田,,he
番到Macau,,7點幾去左Jimmy home又繼續努力la,,
今日好攰,, so好眼訓..9點幾春卷仲唔舍得走..
眼訓得制,,,唔鬼采佢地> <
一日既旅程就咁結束左lu,,,同春卷討論緊...
下年,再下年,再下下下年又會係邊個陪佢番呢?!^^