°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 8
累積人氣: 986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2006 年 3 月 11 日  星期六

晴天    

  ":{問題兒童既我 ..>?"

8:10分番到Canteen食早餐.. 食到好飽..

一路食..就一路溫!!!!第一日既Exam.. Eng..衰左牙!!!!

估唔到....Jimmy同我地溫既野一樣都無出到..真係敗比佢La"

有好多選擇題... 又係 我點止冰冰 既時候了!!!!!!!!

下畫因為聽日放一日假.. 5個女仔一個堆...

好耐都未試過咁齊人la .... so happy 的...

一齊去左Big6..食野..行街...打機.....玩碰碰車!!! hahaa

好耐無玩la.. e家玩番好似唔識控制咁!!!

仲成日比叮同春卷撞><'' 好衰ga.. 撞到好痛....牙牙

我玩碰碰既技術的確係比人弱!!  我認 ga....

仲嗌到沙左.聲...真係誇張!!!! But 好好玩...

P.S.  比阿雲話我係問題兒童!!!!    Hurt ar..><" 

        雲:你係問題兒童黎ga ma..!!!

        我:咩問題兒童?!"

        雲:你成日問我野..咁多個問號..仲唔係問題兒童!!!

(雖然我個樣係細..但係用兒童呢個詞好似過份誇張左dd><'')

我份Eng Test 派左La...Pass左.... hahahaaa

阿Kin..你買定兩包繽紛樂La..我要硬ga la!!  ka

刊登時間︰2006-12-21 11:32 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]