2006 年 2 月 22 日 星期三
5分鐘 da 黑暗"*
今朝上上下數學堂 無la la 停電+ 響警鐘,,
真係 開心又興奮!!^^
諗埋d衰野... 估係咪唔洗上堂呢?!"
無電,,可能會停課!!!><''
點知....5分鐘到就恢復電力lo..失望!!!
跟住聽到唔知邊個話:
火燭牙..阿Sir冷靜d..快d去出糧先!!!
真係笑死我XDD**