| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 29 日 星期四
|
| |
|
傷心又傷神]*”
|
今朝一起身就有早餐食La..真好采!!係Home食早餐..
唔係成日有Ga!!果陣已經差唔多8:00..
春卷Call我落去La..So我拿拿聲食完頭淡粥之後..
就用最快速度衝左落樓下Lu..!!
Go To Playgriund To Line Up..
天氣晴朗!!(就黎曬死-3-'') 祈禱...再聽佢講野!!
雞啄唔斷咁--唔好唔記得有成班人等緊你先得Ga..
中文Miss請假一個月..聽人講好似話佢結婚Wo..
公喜..公喜..!! So黎左個代課Miss...
唔多聽得明佢講咩..!!下晝小息..
D男生係到鬥拗手瓜== 興奮得制!!猛咁係到嗌..
嗌到Cha天咁!!真離諳..嘈住Fish訓教..
Fish嬲得制講左句'' 張D男仔發配去邊疆La== 底!
AndThen就電腦堂..終於都教Flash La..
好有興趣AR..不過都唔係好識--
隔離果位辛苦哂La..對住我Le D人成年!!
真係傷心又傷神...He He..XDD**放學-->>跳舞
|
| 刊登時間︰2006-12-22 01:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|