| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 26 日 星期一
|
| |
|
無奈x100 ● °+
|
Today 7點幾起身..即刻衡去睇下仲有冇打風..落雨!!
博唔洗番學....-3-''點知都係未到8號風球..
So照常上課!!今日又到一星期一次既週會La..
我一d都唔期待!!-3-''番到上課室..
劉健沖無啦啦拎左支水過黎..話係小程Ga Wo..
我傳番比小程!!劉健沖講左句[小程..佢唔要你Wo] ==''
無奈x100 !!第四,五堂...上中史(我都係第一次)..
個阿Sir成日都講埋d古靈精怪既野!!
所以佢已經被公認為傻傻地Ga La..
佢話[學校e家定左d規則..就係無規則]..
都唔知佢想講咩-3-'' 仲有佢講D野..
比到我一種好市儈既感覺!!==
下晝聽音樂會..So遲左放學..!!
And Than 同張寅寅 去Big 6..!!逛街...
(佢唔係好舒服) So7點到就番Home La..
歸家途中..又見到''笑騎騎''!!有緣但無份...HeHe!!
|
| 刊登時間︰2006-12-22 01:52 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|