°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 12
累積人氣: 924
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 9 月 22 日  星期四

晴天    

  ◆|身兼母職既我*'`

Today好早就起左身...到我出馬La (身兼母職)..要煮早餐!!-3-''
Home雪櫃無野食...淨番幾隻Eggs.."So就諗到太陽蛋 Le樣野!!
加鹽加油..諗到咩就加咩...結果出到黎既製成品..
我既結作...買相就差左少少..不過都入得口La..
咁辛苦先炒出一隻所謂既太陽蛋...細佬竟然係到嚴==''
張就下La...我實力未到家!!係咁上下La....-3-''

本身今日掉位Ga...掉掉下掉到亂哂...-3-''
因乜解夠我掉來掉去都前頭位AR..阿Sir都唔掉前後位..
搞到d高人係前面...矮人係後面!!
最後既結果-->>亂坐!!

下晝放學番到Home..無野做...同細佬爭TV睇 -3-''
最後大家一致認同睇卡通片...果出卡通片都好耐下Ga La..
e家睇番...好懷念AR!!''
睇完之後..覺得自己細個左!!XDD**

刊登時間︰2006-12-22 01:56 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]