| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 22 日 星期四
|
| |
|
◆|身兼母職既我*'`
|
Today好早就起左身...到我出馬La (身兼母職)..要煮早餐!!-3-''
Home雪櫃無野食...淨番幾隻Eggs.."So就諗到太陽蛋 Le樣野!!
加鹽加油..諗到咩就加咩...結果出到黎既製成品..
我既結作...買相就差左少少..不過都入得口La..
咁辛苦先炒出一隻所謂既太陽蛋...細佬竟然係到嚴==''
張就下La...我實力未到家!!係咁上下La....-3-''
本身今日掉位Ga...掉掉下掉到亂哂...-3-''
因乜解夠我掉來掉去都前頭位AR..阿Sir都唔掉前後位..
搞到d高人係前面...矮人係後面!!
最後既結果-->>亂坐!!
下晝放學番到Home..無野做...同細佬爭TV睇 -3-''
最後大家一致認同睇卡通片...果出卡通片都好耐下Ga La..
e家睇番...好懷念AR!!''
睇完之後..覺得自己細個左!!XDD**
|
| 刊登時間︰2006-12-22 01:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|