| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 21 日 星期三
|
| |
|
辛苦既P.E.堂╭·+
|
星期2..一個星期最悶果日**
今日朝早接到Ma Mi 個Morning Call.. 起左身!!
And Then 做Homework..數學..Eng. -3-''
(我最唔鐘意既科目..幾時先會唔洗再學Le D野Ga?")
運動堂..終於都有野做La...今堂要練步操同埋打籃球...
步操都還可以..籃球就另當別類La -3-''
我...簡直就係籃球白痴La...哈哈..XDD**
都控制唔到個波既..拍拍下..又碌走左..拍拍下..又碌走左...><''
仲有講起籃球Lo Wo..學校都唔知幾多世無洗個籃球..
我係咁e拍兩下.. 成隻手黑哂...==
好似成年無洗手咁...hehe''
|
| 刊登時間︰2006-12-22 01:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|