| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 18 日 星期日
|
| |
|
中秋節`' .*| 。
|
今日中秋節..又係食 Moon Cake 既時候La...Wa KaKa...
不過我唔係講緊學校果位Wo...學校果個..
見到就想''反胃'' -3-''
(唔好係我面前提起佢..聽到就想殺左佢La..上堂淨係識講$$)
7點幾Online..留左個Offline Msg比佢..""中秋節快樂''
果晚落大雨(天有不測之風雲)-3-''真掃興!!
突然間無哂Mood..本身應承左春卷去飲野的..
但係後尾我放左佢地飛機..!!So Sorry..
去左細婉果邊玩..!!!玩到癲哂..
(精人出手..笨人出口)...個精人梗係我La...哈哈!!
春卷果晚好唔開心AR..咩事?
(天知..地知..我知..佢知......就係無你份)...XDD**
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|