°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 5
累積人氣: 917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 9 月 15 日  星期四

晴天    

  半訓半溫Eng狀態ˋ*\"

今朝6點半起身溫Eng La,..一路溫..一路訓,,,(半訓半溫Eng狀態)-3-''
換好衫..等Busy佢地黎..!! 番到學校門口...又''嘟嘟''..
就去操場排隊.....好猛太陽呀今日.. 曬死..!!==
唔知邊個仲係到講埋d廢話....憎死佢!!** 番上課室就默Eng La...-3-
真係快La...!! 又再次無得食早餐...比Miss Call左去做野AR...
上堂悶得制...同Jimmy仔 Sd Msg...(曳La..上堂Sd Msg...哈哈)
But Eng Miss成日望住我..d人一答完問題..就叫我加分
So搞到好耐先覆到Jimmy仔 ...!! So Sorry..

下晝第一堂班務..無野做..阿Sir係到講道理....
我就係到研究寫比Raul封信..都唔知寫咩!!
寫:你好AR..我叫XXX 呀....-3-''....(無聊)..
第七,八堂..電腦!! 訓導Sir..突擊..黎我地班Check校服....Oh No
女仔排哂出課室門口..續個續個Check..好驚AR...
( 即刻除左隻耳環佢..我帶得一隻Ja-3-'')
今日出左通知..我星期五既選修課又掉番去舞蹈班La...-3-''
(無得再改)..今日要跳舞..去睇碟...!! 好辛苦AR..星期二至六都要-3-''
 一個星期跳足5日!!囉命.......

刊登時間︰2006-12-22 02:03 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]