| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 15 日 星期四
|
| |
|
半訓半溫Eng狀態ˋ*\"
|
今朝6點半起身溫Eng La,..一路溫..一路訓,,,(半訓半溫Eng狀態)-3-''
換好衫..等Busy佢地黎..!! 番到學校門口...又''嘟嘟''..
就去操場排隊.....好猛太陽呀今日.. 曬死..!!==
唔知邊個仲係到講埋d廢話....憎死佢!!** 番上課室就默Eng La...-3-
真係快La...!! 又再次無得食早餐...比Miss Call左去做野AR...
上堂悶得制...同Jimmy仔 Sd Msg...(曳La..上堂Sd Msg...哈哈)
But Eng Miss成日望住我..d人一答完問題..就叫我加分
So搞到好耐先覆到Jimmy仔 ...!! So Sorry..
下晝第一堂班務..無野做..阿Sir係到講道理....
我就係到研究寫比Raul封信..都唔知寫咩!!
寫:你好AR..我叫XXX 呀....-3-''....(無聊)..
第七,八堂..電腦!! 訓導Sir..突擊..黎我地班Check校服....Oh No
女仔排哂出課室門口..續個續個Check..好驚AR...
( 即刻除左隻耳環佢..我帶得一隻Ja-3-'')
今日出左通知..我星期五既選修課又掉番去舞蹈班La...-3-''
(無得再改)..今日要跳舞..去睇碟...!! 好辛苦AR..星期二至六都要-3-''
一個星期跳足5日!!囉命.......
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|