| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 14 日 星期三
|
| |
|
>\"度高..量重!!**
|
Today第一堂就數學堂...天助我也!! 無得訓教..比心機聽書!!
不過都聽唔明..番Home努力研究吧-3-''今日有Eng Homework要交...
我Le個科代要等D人交齊先拎落去比Miss...So我無得落小息..
無得食早餐.. 無得離開Le個悶既課室..坐係課室由小息等到打鐘-3-''
上堂又繼續討論''我班既一個男生''因為佢個頭既比例比較大...
So成日比詩惠話佢食左過期奶粉..搞到個頭咁大==
好Hurt佢Ga...不過佢都爭唔落Ga...佢唔衰..都唔會成日比人話..!!
成日係到講埋哂D衰野!! 底佢死..-3-''
下晝有運動堂...度高..量重!!** 解散之後..我地又坐埋一二角!!-3-''
聽MP3..(唉..發生左d野...今次已經係第二次La==) 比Busy同春卷知道..
實笑死佢地!!! 哈哈.... 4:30放學..等齊人之後(5個) 去行高士德...
(買Books..畫簿...筆記簿...仲有d文具)今年開學無買文具,,
So仲用緊上年支原子筆..就黎比我用到無哂色== ...And Then見到 ''Kar Bo''...
著著見M記衫!!-3-之後Busy佢地去''莎度哪''囉咩雪糕月餅WO...
So我陪叮噹買野~之後番Home...!!**(聽日默書)''
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:04 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
+:.★春卷.._ 於 2006-12-22 04:04 AM 發表:
發生左d咩ar??"]]話我知,,,.
其實家寶係o甘串ga,,.->"karbo"
你串戈個錯ga,,.知冇??"]]
|
網主回覆
係咩...係咩...!!!''
等我改番佢先.........>>"XDDD
知道啦~下次唔會錯架LA...
下次再錯~~任由你擺佈...哈哈哈 Posted at 2007-01-20 04:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|