°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 6
累積人氣: 918
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 9 月 14 日  星期三

晴天    

  >\"度高..量重!!**

Today第一堂就數學堂...天助我也!! 無得訓教..比心機聽書!!
不過都聽唔明..番Home努力研究吧-3-''今日有Eng Homework要交...
我Le個科代要等D人交齊先拎落去比Miss...So我無得落小息..
無得食早餐.. 無得離開Le個悶既課室..坐係課室由小息等到打鐘-3-''
上堂又繼續討論''我班既一個男生''因為佢個頭既比例比較大...
So成日比詩惠話佢食左過期奶粉..搞到個頭咁大==
好Hurt佢Ga...不過佢都爭唔落Ga...佢唔衰..都唔會成日比人話..!!
成日係到講埋哂D衰野!!  底佢死..-3-''

下晝有運動堂...度高..量重!!** 解散之後..我地又坐埋一二角!!-3-''
聽MP3..(唉..發生左d野...今次已經係第二次La==) 比Busy同春卷知道..
實笑死佢地!!!  哈哈.... 4:30放學..等齊人之後(5個) 去行高士德...
(買Books..畫簿...筆記簿...仲有d文具)今年開學無買文具,,
So仲用緊上年支原子筆..就黎比我用到無哂色== ...And Then見到 ''Kar Bo''...
著著見M記衫!!-3-之後Busy佢地去''莎度哪''囉咩雪糕月餅WO...
So我陪叮噹買野~之後番Home...!!**(聽日默書)''

刊登時間︰2006-12-22 02:04 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)


+:.★春卷.._ 於 2006-12-22 04:04 AM 發表:
發生左d咩ar??"]]話我知,,,.

其實家寶係o甘串ga,,.->"karbo"
你串戈個錯ga,,.知冇??"]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩...係咩...!!!''
等我改番佢先.........>>"XDDD
知道啦~下次唔會錯架LA...
下次再錯~~任由你擺佈...哈哈哈
Posted at 2007-01-20 04:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]