| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 13 日 星期二
|
| |
|
「°°★讀書時讀書,遊戲時遊戲◆◇
|
Today特登7點鐘起身GA...睇tv + 做功課!!XDD* 番到學校..
子健Sir同我地傾計..問邊個有計劃過讀大學果D野...衣定好準備定La..
唔係到時''騰哂雞''咁Wo...Ha Ha..無食早餐..餓住個肚..-3-''
小息特別熱鬧..詩惠佢地大聲講..大聲笑...!!''十足十大笑姑婆咁..
又玩得Wo!!** 向左走..向右走...總之無時停GA...成日都做D出人意表既野!!
笑死我...Wa Ka Ka..**>歷史堂...今日Miss無紮Hair..望住佢..
突然間閃過''杉菜''既身影AR...好似AR..哈哈!!Miss同我地班講笑...
成日係到眨眼..詩惠話佢成日係到電人..就黎比佢對電眼電死Wo...
成百幾廿百w..又話佢Home都唔知係咪係發電廠隔離..
成日充電...So電力十足!!....笑左成堂.. 個肚打鼓-3-''
下晝放學去舞蹈室...唔洗換衫(我前幾日仲特登洗乾淨佢Tim -3-'')..
今日開會Ja Wo..我地4點30到左...係到等D初一既!!遲足半個鐘...-3-
態度仲好好好...好差!! 憎死佢地!!'' 成日望住我地係到笑-3-''
都唔知佢地笑咩@@仲串春卷Wo..人仔細細學到咁曳..
我地假假地都大過你地Ga Wo!!
5點幾散Band La...He He!! 番Home努力做功課...讀書時讀書..
遊戲時遊戲..訓教時訓教!! XDD**
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|