| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 11 日 星期日
|
| |
|
★°].香港Disney°﹏.
|
今晚有HK Disney 開幕既慶祝晚會播AR..梗係即係轉台睇LA..
D Disney卡通公仔好Cute Le..有Mickey..Minnie..白雪公主..灰姑娘..
好多好多..最唔少得Ge仲有唐老鴨AR..我諗我會好Like行係佢後面..
唔係想做佢背後Ge女人..只係覺得佢個Pet Pet擺下擺下~
SO FANNY...哈哈哈哈..!!**XDD.. 步住左陪電視機咁耐..
睇來睇去我最鐘意Ge都係果個睡公主城堡!!''*Wa Wa Wa..一個字..''靚''..
I Like it's..特別睇住係果到放煙花果一幕..真係好好Feel ar...
(但係係電視睇始終都係差D)-3-'' 我之前咪話想要''超時空婚禮''Ge..
我又唔想要Lu..我想要Disney樂園童話婚禮多D Je...Wa Ka Ka..!!>>/'**
真善變...XDD
<Ba Ba..Ma Ma>話下年放暑假帶我地去Disney玩AR..
鍚哂你地AR..開心Die La..期待已久Le真係.. 但係都要等...-3-''一話要等..
d Time過得特別特別慢Ge...><''
係Wo..等我得閒買定件靚靚Mickey衫..等去Disney果陣著先得!! Ka^^
(不過都係想去阿Nam講果個France Ge Disney)...遠d..可以搭飛機!!
但係我搭兩個鐘飛機都已經....-3-'' 唔知搭去France要幾耐Le??'>>
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Nam 於 2006-12-22 03:59 AM 發表:
巴黎disney好近o者, 搭飛機一粒鐘就到啦........由英國.....
仲有wo, 我有個問題....其實你稱"靚女"o個個人係咪即係"春卷"o者???
|
|