°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 5
累積人氣: 917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 9 月 10 日  星期六

晴天    

  教師節..Holiday一天!!**

今日教師節YA..放假一天!!係HOME大教訓... 訓到成隻豬仔咁!!'' 1點幾先起身AR...好耐都無訓得咁舒服LA... 可能因為過幾日過度挨夜既關係LA..一爬上床..用個公仔當枕頭..一教訓天光..(今次係晏訓晏起AR)哈!!  食 LUNCE..AND THEN就ONLINE...同RAUL CHAT左好耐..春卷一路SD D相比我!!  .......傾..傾..傾...!! 我5點鐘到就OFF左LU... 又繼續訓教(近排澳門唔知有d咩選舉... 投票果D...係樓下搞左個宣傳活動.....播到D音樂鬼咁大聲-3-''仲要播D廿幾三十年前GA WO..嘈住我zZZZzZz...!! 由5點幾播到8點幾....無教好訓AR-3-'' 真倒楣!!

睇'' 殘酷一叮'' 笑到肚痛AR!!哈 哈....之後就轉台!!進攻''亞洲小姐 ''....有D係代表澳門參賽GA...原來澳門人都有得選GA WO..我衣家先知...睇到一半就放棄左LA...同''香港小姐'' 比....D水準好似差D咁既...無咩心情睇LA... 就番房ONLINE LA...!!

同RAUL 傾傾下....佢無啦啦話....
◤~Raul~◥ 說: 我個室友(台灣人)見到你張相... 話想識 你喎
Bear *22 []/\/ 說: =.='' (我即刻換張相)
◤~Raul~◥ 說:  駛唔 駛換得咁快呀 
Bear *22 []/\/ 說: 換 左好d既  
◤~Raul~◥ 說:  好帥的他
Bear *22 []/\/ 說: 點解佢係你間房既?
◤~Raul~◥ 說: 我 地一間房四個人架
Bear *22 []/\/ 說: 哦
Bear *22 []/\/ 說: 你食 野 先 啦
◤~Raul~◥ 說: 靚女正妹
Bear *22 []/\/ 說: =.=''
◤~Raul~◥ 說: 哈哈          
Bear *22 []/\/ 說: 唔係食野咩  ?
◤~Raul~◥ 說: 係呀... 一邊食一邊傾     
Bear *22 []/\/ 說: 咁犀利 !!
◤~Raul~◥ 說: 係呀                
◤~Raul~◥ 說: 頭先個靚女係我 教佢地講架
◤~Raul~◥ 說: 佢地叫正妹
◤~Raul~◥ 說:  好攪笑呀
Bear *22 []/\/ 說: =.=''玩 我呀  ??帥哥
◤~Raul~◥ 說: 你都唔知頭先你攪到附近幾間房幾烘動呀 
Bear *22 []/\/ 說: =.=''唔係呀下           
◤~Raul~◥ 說: 頭先個室友係我後面打緊機個頭望過黎
◤~Raul~◥ 說: 見到 你張相 ~係 咁叫 "正妹呀~好正哦 "
◤~Raul~◥ 說: 跟住附近d人係咁沖晒埋黎 ~個個都話" 正哦"
◤~Raul~◥ 說: 超攪笑

搞到RAUL話有D內疚 AR!!-3-''

 

刊登時間︰2006-12-22 02:07 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)


Nam 於 2006-12-22 03:58 AM 發表:
HAHAHAHA

"◤~Raul~◥ 說: 靚女正妹"

唔知點解睇到呢到真係笑左出黎呀^^
而家d人真係搞野, hahahahahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''有咩咁好笑呀?''
玩野呀你? ..靚仔帥哥.....!!
好鬼抵死GA LA~
咁都可以笑一餐既~WA KA KA
XDDD**
Posted at 2007-01-20 04:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Raul 於 2006-12-22 03:57 AM 發表:
哇~佢地係屋口沖入黎果時既速度真係超快~ 唔踢波浪費晒~~haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-'' 
咁你就快dd 招佢地入去你隊足球隊la.....
一定爭光不少le...哈 哈 哈!!!
佢地咁利害...
may BE遲下打埋入國際賽TIM AR∼
魯爾~!!!~~~~WA KA KA∼
  XDDD**
Posted at 2007-01-20 04:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]