°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 10
累積人氣: 922
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 9 月 9 日  星期五

晴天    

  星期五★-

琴晚OFF左之後..望住個天花板成個鐘AR..訓唔住既..
係到遊魂咁!!-3-''又利用我所謂''天馬行空''既想像力..好努力咁諗野..
最終既結果就係..朝早差D起唔到身AR!!
每一日紮HAIR既時間係用得最多GA.. 開始感覺到有少少麻煩LA..!!
有D意思想CUT左佢><''但係LE D野.. 唔係話我想就得GA..!!
CUT左..我係邊搵番D HAIR黎參加比賽?" 哈


今日又再企操場..!!今日無咩野講..SO好快就可以番上課室..
唯獨我地F5級..要留係操場CHECK校服YA..驚死我AR..
好多女仔比人足裙短..染髮..電髮..男仔就唔著底衫-3-''
好采ME,BUSY,春卷都無比人捉JE..LE D就係好學生既典範LA..哈 哈哈!!!
CHECK完校服,,都夠鐘落堂LA..!!無食早餐..好肚餓..一小息...
即係走過去CANTEEN買早餐!! BUSY幫我買左杯檸蜜..佢自己就要炒麵..
我就負責買三文治..''餐蛋治..火腿蛋治''-3-'' 買哂WO..OH NO!! SO
BUSY D炒麵突然間變得好受歡迎LA..連'張寅'都走過黎分享埋一份YA..呵!!
第三堂..選科堂黎GA..有藝術..戲劇..舞蹈..音樂!!我係藝術GA..
唔好睇少我AR...我以前畫畫都囉過獎GA..估唔到呀呢?""哈..
第二個小息..BUSY AND春卷又繼續 訓教..一日訓到黑..唔似得我..
晏睡早起仲咁有活力..周圍走..無停過!!無話定定地咁坐低GA..-3-''
走左出去搵叮噹...落左小食陪買水!!!返上黎果陣...小程嗌我..我唔知佢係邊..
SO就原地兜左個圈...== 之後仲比佢話..做咩咁大反應AR?" 係到兜圈..
係咪跳舞練番黎GA? -3-''
今日係(黑色)星期五..早放學AR!! 我地要去舞蹈室開會..
好多初一新加入既小妹妹AR @@!!SO我地就變左做佢地既前輩LA..
比MISS話我CUT短左D HAIR..無AR..邊有WO?''==
仲話今年舞蹈比賽我地學校會出兩隊YA..即係有兩隻舞LA..
我地D前輩仲好大機會跳哂兩隻舞TIM BOR..陰公!!  -3-'' 又有排辛苦LA!!

刊登時間︰2006-12-22 02:08 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)


aLpHa。﹏。 於 2006-12-22 03:56 AM 發表:
哈哈~~好花呢~~個版~~~靚靚~~~我等你d相相啊~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩??""
但係我鐘意呀!!    哈哈
我d相??""  我無呀... 影左先算la...
    XDDD**
Posted at 2007-01-20 04:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Raul 於 2006-12-22 03:56 AM 發表:
我以前番學個時每晚都兩三點訓~六點幾起身既~~ 都不知幾有精神呀~而家d 後生女真係丫~~ ^ _______ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你習慣左呀ma~ 你踢波梗係有精神ga∼!哈
你唔係唔鐘意訓教架咩??""
早d起身~唔洗再訓教wo∼
你一定係第一個舉腳讚成tim la~~~XDD**
最精神都係你la...
人都打死幾個∼waka ka**
Posted at 2007-01-20 04:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nam 於 2006-12-22 03:56 AM 發表:
wa........乜你地咁唔乖嫁, 我係呢到, 番完學超累....晚晚10點幾11點就訓嫁喇......仲要一番到home都要恰一陣tim wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算乖LA~~以前成日訓tim ga~~
不過我今年要比心機ar~so我都無咩點訓.....
我放學番home都有訓教ar~~!!
頂唔順ar~~好眼訓,,,
你成日訓~小心fat die ar!!wa ka
  XDDDDD**
Posted at 2007-01-20 04:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[[-Busy 於 2006-12-22 03:55 AM 發表:
梗係眼訓la~戈晚仲同春卷傾電話~
7點就要起身~起到身返到學都算好彩la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得啦..得啦..!!知你早起身la...咁都起到身!!
真係叻女la...我早你半個鐘到訓ja ma...
一堂都無訓過ar  -3-''
仲得打都無咁精神.....>>//
                XDDDDDDDD**
Posted at 2007-01-20 04:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



+:.★春卷.._, 於 2006-12-22 03:55 AM 發表:
梗係唔怕俾人捉La,,.我地乖Ma,,.Ka,,.
=.="你試下3點幾訓,,.7點幾起身ar,,.仲可以有幾多活力ar??']]
我仲郁得已經算好ga la,,.
係lu,,.遲d又要辛苦la,,.唉,,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ka.. 好學生既真係典範le..XDD**
算唔算打破健力士紀錄AR ?" 第一次無比人捉ja...哈..哈..哈!!
咪差唔多..我2點幾訓..最多咪早你半個鐘!!-3-''
一齊 ''奸爸爹''AR...真係辛苦哂!!
WA KA KA......>>//
Posted at 2007-01-20 04:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]