| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 26 日 星期二
|
| |
|
`*×°.見工YA...'']]
|
今日去見工...搭BUS去AR...叮噹話我個LOOK好休閒....''
==''約左果個野2點半..我地3點幾先去到AR..
因為我地搵唔到果間中國人壽大廈...''係新口岸果邊GA WO..
SO一路搵一路問人LO..好似鄉下落黎GE咁...== OH MY GOD!!''
我又無拎個地址WO...唔知幾樓TIM...''淨係記得A座JA...==
好采有個管理員知道..原來係21樓... 上到去..填左FORM 先..
跟住又等...好多人見工AR... 不過都係16,7歲GE...''
過左10分鐘到...個MISS叫我地入左地個室到傾計...''
好驚AR...我地差D嚇死哂..KA KA..''
跟住講左份工要做D咩GA LA..''...叫我地等通知...''
之後搞到4點..好肚餓..''諗住搭車去台山M記食野 GA..
叮噹諗諗下...記得BOBBY好似係果到做GA WO...咪CALL佢LO..
..傾傾下..原來BOBBY係佳景溜冰WO....HEHE...
咁好GE機會....等係去睇LA...''
(睇下佢溜得叻唔叻先)..''....睇睇下..見到個好熟面口GE人
...,原來係阿NAM...''淺啡色頭髮GE傻仔WO...KA''
我叫佢叫左好多次佢都聽唔到WO..==
MAY BE果到太嘈LA~~!!!SO我地三個一齊大嗌''陳浩南''
....... 仲係聽唔到==''HELP'' 叫到我好興...
嬲得制囉紙巾掉佢LO....點知佢郁一郁..掉唔中WO..
但係佢個FD見到我地掉紙巾...咪叫佢個FD嗌佢LO...
見到面SAY HI.. 佢叫我地落去玩AR...我SAY NO...
KA KA~~!!好凍AR下面.......無幾耐..又見到阿龍AR..
== 唔理佢LU....'' 睇到5點幾....就行左去高士德M記食野
....叮噹有代換卷...比左3張我..
即係($30蚊)再加$6.5 CASH...買左一個套餐...
再換左兩隻公仔!! KA KA...係食緊野GE途中..
叮噹成日扮D白痴樣...比我用TEL錄底哂LA..KA....
笑到我肚痛..''食完野...去左打機..之後家姐就CALL我番去..
話要出街食飯WO....SO就乖乖番HOME LA.............
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:33 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|