°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 12
累積人氣: 962
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2005 年 7 月 15 日  星期五

晴天    

  °﹏ 中學篇!'-]】....

°﹏ 中學篇!'-]】
<中一>

 

傻下傻下係小學過左6年.....到升F1 LA.....我地學校係直升GA ..
點似HK果D小學生咁激..派去一間麻麻地GE中學...
派得唔好就喊哂口咁.....我完全冇LE D煩惱AR.. hehhee
第一次去到 中學部,有d 驚GA.....因為係新環境境丫MA....
你知我又細擔LA..對一個得12歲...傻下傻下GE小學生黎講....真係幾擔心GA..
好彩有一班FD同我一齊升上黎.. 仲同TIM..都叫做有個照應.......
第一日返學真係有D驚GA,不過慢慢就習慣左LA......
講起F1 WO......咩都擔心一餐GA..''由其係我地LE D小學生唔識野..
成日聽到有D中學 有黑社會份子專蝦FORM 1 仔..... 果時嚇親我~KA KA..
因為當時真係有個高班D GE男仔成日唔知做咩鬼撩我..我知佢FORM 3 GA..
個樣好似壞壞地咁..''所以我唔敢同佢講野GA..一睇就知佢係壞學生LA..
不過真係唔明白佢做咩撩我....成日都搞我D頭髮..... 好好玩咩?@@"     
(好彩佢走得快JA..走慢兩步佢就知死)'' 見到佢我都會即刻掉頭走...
費事麻煩 ...*** 到F2我已經冇見到LE個男生LA, 佢應該升唔到F4~!SO唔駛再驚佢LA

刊登時間︰2006-12-22 02:37 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]