| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 13 日 星期三
|
| |
|
||「*2005,,7"13*晴﹏
|
又要寫日記嚕 °° ))---_--- *
今日同NAM去睇MOVIE..'' 去左 永樂.... 另外仲有兩個人(春卷AND THEN NAM GE FD阿四)終於都可以睇 [ 龍咁威2 @ 皇母娘娘呢? ]... 唉'' 我又遲到LA'' 做咩我次次都咁GE...我自己都睇唔過眼AR~!~~! ( 哈..淺啡色HAIR GE傻仔就係佢WO) 我都認唔到AR~~~"'佢好似比之前FAT 左~! ...小心FAT DIE AR'' ○﹏○”KA ~ 又係我搞到到佢睇唔到開場GA~
........唔通遲到真係女仔GE專利.......'' 我諗唔係掛!~~!~!
言歸正傳: 睇..睇..............睇...又笑......笑笑...睇飽...笑飽........''就離開左LE間有MOUSE GE CINEMA..... Oh ! My God (唔好去呀..好恐怖GA)//... AND THEN GO TO小泉居飲野 ...我叫左 ''水蜜桃沙冰''.....好味道!~~!!! I LIKE~ 又傾下計... NAM好攪笑AR~ 唔知係係ENDLAND太耐LA~講D中文唔係好正~!!~~~ 都唔係好清楚佢係到講咩!..<<< 我果杯冰最遲黎GA~ SO個個飲完係到等我一個LO~ 唔好意思AR~KA KA ...阿NAM請我睇MOVIE~我請佢 飲野O'' 之後就各自歸家......................................................今日SO HAPPY GA~!**
.....THE END**
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:39 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|