| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 9 日 星期六
|
| |
|
[ 畢業禮.... CHU..憎死】
|
今日係我地學校中學部GE畢業禮AR..'' 為左要幫手做表演...''6點鐘就出左門口LA..去CNATEEH食飯...學校請WO'' =='"' 食炒飯... 做咩次次都係炒飯GA...CHU''大約食到6點半..就開始換衫..''化妝.. !! 好彩我可以自然搞掂JE....'' 唔係就要MISS出馬LA..比MISS搞完GE話...個頭仲洗要GE'' 呵!! 搞左1個鐘,..搞掂哂LU...'' 之後就排練下LO''排練洗幾多時間WO..坐係跳舞室等MISS叫我地落去表演== 原來差唔多尾星先到我地表演SO要等LO...等..............一直等!!!!又無得落去睇WO... 仲係咁繼續等...
由8點等到9點半....終於都比我地等到LA''>V<落到去,..勁多人望住我地AR!!== 諗住落得去..就應該唔洗等LA...點知.......落到去又等過..激死我LA...!!>V<............ 表演LA..!! 台下面勁多人 ...有D驚驚地TIM...''不過諗住D燈咁暗..D人應該認唔出我地係邊個LA..''...........又再一次令我失望....估唔到..........D光仲光過我HOME.....== 真失敗..'' 比人見到哂!!搞到10點就完滿結束LA''
返舞蹈室途中...原來檸樂黎左WO..佢認到我AR..'' SO同佢笑左一笑....KA.......返到舞蹈室比MISS訓話--->> 之後去廁所落妝,.(跳舞果陣無著跳舞鞋..SO要洗腳..個個都企左上去個洗手盤到洗腳== )----->買野食番HOME...''
公喜..公喜: BOBBY..叮噹..我細佬AND THEN..總之個個都公喜LA...畢業快樂AR....KA KA
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|