| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 6 日 星期三
|
| |
|
[番學等放學..'/@#..!】
|
夏令班GE第2日LA...'' --->> 頂唔順LA真係!! 朝早起身發現對眼多左2個圈圈AR,,==食完早餐..都夠鐘上堂LU...''第1堂係maths..都唔知阿SIR講咩?!??悶到抽筋AR'' 睜開對眼遊魂唔知遊左去邊..'' HEHE..
40分鐘 後........!*小息LU....''YEAH!!等左好耐LA......'' 即係衝出課室抖下氣先..''15分鐘後...返課室...''上ENG堂LA...又要對住個光頭阿SIR... 唉..又講$$ LA 佢!! 平時對住佢一堂已經...今日仲要連堂AR...救命!! 好唔耐煩..聽聽下書仲訓著埋TIM...訓訓下俾人啪啪啪..啪醒晒LA..叫我起身WO...唉..慘情"熱到死死下...! ! !
上完2堂...又有一個小息LA!!**
終於到左最後一堂..'' 歷史''....個阿SIR 好攪笑GA..又好傾得WO..''不過就係到講埋D唔3 唔4 GE野....LOAD唔到佢講咩!!!''==唔知黐左邊條筋咁...哈哈!!講講下書....又講左去學校搵笨...''上一堂$10蚊WO '' ............. 悶得制!!睇下 BUSY姐做緊咩?!?""點知見到佢好似訓死左AR >v< '' 無奈LO !!......快 D落堂LA...好難捱AR''...
''我''番學等放學GA..........WA KA KA***
|
| 刊登時間︰2006-12-22 02:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|