| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 3 日 星期一
|
| |
|
*''\▋"10分.愛*"
|
monday,,一個上晝真係好快過...眨下眼就過左..
上堂好留心的..好想繼續聽書,,
but唔知點解好似聽左一陣就打鐘,,落堂了,,
可惜呀>< 我難得一次想聽書!!
週會堂...係到講校園暴力..真係好可怕!!
我同春卷唔知玩咩.. 打左佢一下...
佢話我犯左第137條傷人罪呀==
我地係咁囉黎玩.. haha..又話恐嚇...犯左第幾條咁..
笑死我,,, 有時我地玩d野真係好似個小學生咁..
世史堂...又要抄筆記la .. >< 抄到手都斷,,,,
下晝放學應承左去Jimmy home溫習...
但未夠鐘.. 同春卷去左買文具+食野!!!
食壽司呀...haha... 好好味....
記得上年f4,, 放左學都會一齊去公園...
玩<千秋> ,, 行海邊 ,, 買野食,, 睇星星,, 好多好多...
仲好鐘意爬上公園個架上面坐..
同d o靚仔爭地方... hehe...諗番都覺得好好笑..
又係到計劃我地既將來,,, 會係點呢?!"
應承話我地一齊過台灣讀書.. 考到的話,,
又係到諗話想做空姐..^^ 總之咩都想做la..
果段時間好開心...到左e家..都過左成年la...
好懷念呢..
之後6點3到去左jimmy home溫習...
星期四默書..佢幫我地溫!!!
又玩左陣^^v 9點到番左home lu,,
|
| 刊登時間︰2006-12-22 04:40 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ngaiching 於 2006-12-22 04:41 AM 發表:
哈哈,和朋友在公園想未來嗎?
我相信你會有一個很好的未來的。
保持你的信心,加上努力,訂下目標,就是最好的成功方法。
不要給現在的打擊給挫了你的銳氣。
因為縱使走了遠路,你看到的風景也會比別人多。
有樂觀的心才有源源不絕的快樂做你的動力。
毅是永遠支持啤啤的。啤啤要快樂喔!
|
網主回覆
um" 要plan定la,,
我既未來,,真係有好多野想做ga..
心理學家a,美容師我都想呢"
仲有空姐,,but我知已經無望了..
(唔夠1米65,,做唔到空姐的==)
我知我既時間同能力都有限!!
but我會盡最大努力的,,
我唔想我大個後悔,, Posted at 2007-01-20 04:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|