°Bear啤 ”Love學到da多精彩* ”
*'☆ Welcome to my diary* °<
Ⅲ°`'生命ge顏色__▂
°‾係要自己去上色ga〝⊿
`*顏色越*[[鮮 -艷 生命就越精彩°‾°°‾°
°°' ×|[1OO%ge精彩人生] 一齊黎感受下la!!
bear815
暱稱: '`'* - BEAR啤 '||!◆|
性別: 女
國家: 台灣
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友趕快走吧
愛.回家
我知道我很蠢
點名遊戲
2007-02-28
文章分類
全部 (224)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 110
今日人氣: 27
累積人氣: 939
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2006 年 4 月 3 日  星期一

晴天    

  *''\▋"10分.愛*"

monday,,一個上晝真係好快過...眨下眼就過左..

上堂好留心的..好想繼續聽書,,

but唔知點解好似聽左一陣就打鐘,,落堂了,,

可惜呀><  我難得一次想聽書!!

週會堂...係到講校園暴力..真係好可怕!!

我同春卷唔知玩咩.. 打左佢一下...

佢話我犯左第137條傷人罪呀==

我地係咁囉黎玩.. haha..又話恐嚇...犯左第幾條咁..

笑死我,,, 有時我地玩d野真係好似個小學生咁..

世史堂...又要抄筆記la .. >< 抄到手都斷,,,,

下晝放學應承左去Jimmy home溫習...

但未夠鐘.. 同春卷去左買文具+食野!!!

食壽司呀...haha...  好好味....

記得上年f4,, 放左學都會一齊去公園...

玩<千秋> ,, 行海邊 ,, 買野食,, 睇星星,, 好多好多...

仲好鐘意爬上公園個架上面坐..

同d o靚仔爭地方... hehe...諗番都覺得好好笑..

又係到計劃我地既將來,,, 會係點呢?!"

應承話我地一齊過台灣讀書.. 考到的話,,

又係到諗話想做空姐..^^ 總之咩都想做la..

果段時間好開心...到左e家..都過左成年la...

好懷念呢..

 

之後6點3到去左jimmy home溫習...

星期四默書..佢幫我地溫!!!

又玩左陣^^v   9點到番左home lu,,

刊登時間︰2006-12-22 04:40 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bear815 的日誌)


ngaiching 於 2006-12-22 04:41 AM 發表:
哈哈,和朋友在公園想未來嗎?

我相信你會有一個很好的未來的。
保持你的信心,加上努力,訂下目標,就是最好的成功方法。

不要給現在的打擊給挫了你的銳氣。
因為縱使走了遠路,你看到的風景也會比別人多。
有樂觀的心才有源源不絕的快樂做你的動力。

毅是永遠支持啤啤的。啤啤要快樂喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um" 要plan定la,,
我既未來,,真係有好多野想做ga..
心理學家a,美容師我都想呢"
仲有空姐,,but我知已經無望了..
(唔夠1米65,,做唔到空姐的==)
我知我既時間同能力都有限!!
but我會盡最大努力的,,
我唔想我大個後悔,,
Posted at 2007-01-20 04:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]