我唔想再玩..
如果唔係我琴日收到封e-mail
我都唔會咁諗...
點解我地要有咁多野諗..
有咁多野煩...有咁多野瞞...
又要搵藉口去瞞...
又要避來避去...
但係有人就無事身輕...
乜都唔洗理...
乜都有人幫佢諗...
我而+冇左呢次機會...
以後都要睇佢面色做人...
我...唔想再玩...
我...覺得做人好難...