She Was Carried Away By The Air,And I Soon Lost Sight Of Her In The Darkness And Distance.

2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 分類: 未分類

我唔想再玩..

如果唔係我琴日收到封e-mail

我都唔會咁諗...

點解我地要有咁多野諗..

有咁多野煩...有咁多野瞞...

又要搵藉口去瞞...

又要避來避去...

但係有人就無事身輕...

乜都唔洗理...

乜都有人幫佢諗...

我而+冇左呢次機會...

以後都要睇佢面色做人...

 

我...唔想再玩...

我...覺得做人好難...

 

 






訪客留言 (返回 bearedialeda 的日誌)


sachord 於 2009-11-25 05:54 PM 發表:
唔好喊-v-
仲有我呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bearedialeda 於 2009-11-25 04:50 PM 發表:
I want to cry la.../T^T\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sad_vivian 於 2009-11-25 03:42 PM 發表:
i wil be wif u ga`
babi;xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DeathKiD218 於 2009-11-25 02:53 PM 發表:
老公/3\ 5好尋死ar xD
你仲有我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]