今曰
D時間真係過得快,聽曰唔洗
翻學<5>哈哈!
不知幾好
我終於唔洗去7月6日
果個英語曰營呀
因為 我推咗miss
唉~輕鬆哂~果曰又可
以同人出街
對完卷啦?今次考得都算
ok <5>
今曰冇咩想講