﹏ +..失戀的天使哭泣多次*祈求盡訴心事°﹢﹏
◆遊戲真的結束嗎?*尋求愛侶 總可以日日新鮮-盼望柔兒未決°愛得太累★現時想放手十我會用手◆o抹去過去的淚°◆如你留意不到它的出現`'.. 你可能不會再看見它愛情是戀人間的心靈連繫傷害才令◆眼淚變得光采*近你身邊 感覺像榶甜^從未懂得錫身
beata1104
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
beata1104
暱稱: *×||■愛理不理★*
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
好眼訓呀?
•
幾慘呀?2個星期曰都 比...
•
冇呀
•
唉?唔想出去呀?好疲倦...
•
曾死某D呀sir
文章分類
•
全部
(37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
annie28
Carrie1216
kaman4532
lingling1212
maggie
miko199231
purplemok
sin32
tammy
Viyan1314
ying5841314
網站連結
•
Amy版版
•
carrie 板板
•
kaheiiii dairy
•
禾嘅板板
•
學校網址
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 816
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 7 月 16 日 星期日
幾慘呀?2個星期曰都 比人係焦 頭早打電話黎
分類:
未分類
今曰
我8.30中係道訓緊覺,突
然
有一個電話響提醒我
11.30去銅鑼灣
跟住我夢夢葫葫
cut咗佢線
因為我琴曰成3.30分先訓覺
所以我好眼訓<5>訓得幾個
鍾又比人嘈醒
唉!
搞到我頭痛
11.00啦?我準備
換衫去搭車到銅鑼灣
佢約咗我在銅鑼灣
地鐵站等
今曰我都算買咗好多嘢番屋
企
我同kitty都好開心~
因為我哋掃咗好多貨
番屋企
又買咗我哋好得意嘅
公仔
<5>
番屋企
發表時間:2006-07-16 05:21 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 beata1104 的日誌
)
[
返回 beata1104 的日誌
]