今曰
我訓到10.00分,跟住就
換衫落
街食嘢<5> 食完嘢
就行咗一陣
不過今曰我有一位好朋友
生曰,佢琴曰打來叫我去
佢今曰嘅生曰會
但是我冇去到
因為佢有叫佢巳家D
friends
去<5>而且我又唔識
佢D friends
去黎盞悶
所以我同咗佢講遲D補番
份生日禮物比佢,佢
話好呀?
不過我巳家同佢講聲生
曰快樂