今曰
我訓醒咗,跟住就換衫出街
食嘢<5>我出咗去尖沙
咀
食完嘢,就行一陣
尖沙咀我巳經好耐冇
去啦
有好多埔頭或者衫店
都巳經唔同哂
不過<5>我今曰都算
開心,又買咗好
多嘢
不過 我每次一去街,就一定
會買嘢番屋企<5>
唔知點解啦
但是唔知點解一出街
冇買嘢
就會覺得兩隻手好空冇嘢
揸<>~但是我手上
揸嘅嘢就一定要
我自己鐘
意
嘅修飾同飾物,
唉!聽曰又要番學啦
不過我番埋聽曰就唔洗
番學
都係一件好事
哈哈
唔洗番學就自然會去
街啦
不過<>7月12號要
番學擰成績表
真係好驚呀!
不過由天決定啦?