今曰
我9.00起身,跟住就睇一
陣電視<5>就到咗9.30
就換衫同 D
friends
出去沙田食嘢,之後就出
深水埗行街<5>
行到1.15就搭車 番屋企
番到屋企就換
衫
換完衫就打電話比
amy
跟住同佢收咗線我就
打比yoyo問佢嘢
問完嘢又收完
線之
後又有個
電話響叫我陪佢落街買
嘢
唉?聽曰要番學擰成績表呀
唔知掂啦?又唔知可唔
可以同yoyo一
班呢?
希望得啦?
我冧起聽曰情況就惡亂啦?.
唉?唉?唉?