beautiful
暱稱: *阿梅*
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶爾
桃花運...
新一年
唔好咁易信人
攰但好開心
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文章分類
全部 (520)
歌詞 (16)
未分類 (504)
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


發惡夢呀>< 分類: 未分類

今日返8點半返到去要TSA…1份係中文作文…ok易喇我個份
實用文係啟事長文就係《最渴望遇上____..我本身寫左夢中情人
..
但係作作下好似唔多似夢中情人囉一開始就話晚晚都會見到你
..
係呢度我同你一齊好開心我有唔開心既時候你就會安慰我氹我
..
同你係一齊我學到好多野學識左好多做人既道理明白左好多

你陪伴住我成長你係我生命入面最重要既人每一晚..我都好期待見到你
..
同你傾計同你玩同你一齊既時候我既煩惱盡消..好開心

你每一句說話都埋係我內心我會永遠咁記住但係有一晚
..
我搵唔到你搵唔到你既蹤影..你突然係我生命入消失我唔知可以點

失去左你成個世界都係黑暗的你知道我為你流左幾多淚水嗎

我為你流左一百六十五萬滴眼淚每一晚我都希望搵到你但係
..
每一晚..我都係搵你唔到..你話過會比我幸福但係你卻親手撕毀

我每晚都訓唔著只能夠不斷落淚我而家冇野好做只係想見到你周公
..
成篇文大概係咁作左3有史以黎作得最多既一次作完晒

我睇左一次..覺得用夢中情人唔好改左做周公我覺得篇文係有感而發

寫緊我既個人感受.係一篇抒情文..同我lily講我作左咩..佢話我好似講緊某人
.
我自己都覺….教我如何是好….救命呀daddy mummy…


12
點幾走佬同呀詠一齊走等慧之後一齊去好年華一路等呀瑤
一路睇有咩好食好內冇4個一齊飲茶喇好開心呀差唔到1點倒到

等瑤黎等到差唔多成兩點岩岩好下唔午優惠時間…d野平左
d…
大家係度傾計好開心呀…^^” 傾返好多野又講以前d..又講而家d
..
咁樣幾好呀..得閒一齊出黎食下野培養下感情可以鞏固我地之間既感情
..
食完野..同瑤去行左陣街之後就各自返屋企佢唔出朗屏..發燒
…2bad..
而家到佢成日唔舒服la…佢話可能佢琴日食左壽司..所以唔舒服喎

唔知佢喇我返到屋企訓左陣教我發惡夢呀!!>< 好辛苦呀..驚到醒左

醒個一下完全唔記得發咩夢…only知好驚定返d個時先記得發咩夢
..
發夢同某人復合..但係一齊唔開心之後佢又用返同一個原因話分開

救命成個世界都係黑暗的好采唔係現在係既話比我去死喇..


6
點幾過去朗屏..單拖瑤唔舒服唔去我過去攞返個排球..去到見到好多人..
見到翠..芒痴痴飛薯..賴屎同柏林之後一齊玩今日我唔點解好似冇野講
..
成個人都呆呆地咁發惡夢嚇親嗎?? 實係喇之後玩come綿胎勁好玩
..
次次都我win今日shot之後柏林走左我地好快都散
lu…
我好想食碗仔翅..打比喬睇下佢食完飯未..諗住叫佢落黎陪我食但係
..
佢未食完飯..so..自己搞掂自己買返屋企食打左比mum話行緊返屋企
..
唔夠兩分鐘..喬打黎話食糖水佢早兩分鐘打黎咪好囉冇得食喇而家
..
一路行一路傾電話


返到屋企食野之後洗白白…on msn…又同daddy msn..
到左12點倒就去訓教lu…


雖然在夢境我不停地朝他走去,
絕不讓我的腳停歇,
在現實的世界裡,
這並不等於單純匆匆的一瞥。

愛情金句:
你還是捨不得放開,緊緊把它握住,獨自懷緬,獨自面對。

2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


派卷第2日 分類: 未分類

今日7點幾起伸返學又係派卷呀!! 好驚驚一開波就派bio..
五十幾分呀…v.good!! 好開心呀!!^^” 之後就電腦合格喎我
..@@”
之後英文作文得三十幾…GE得七十幾冇一份英文卷係班第1

唔知乜事英文今次唔多得囉…2bad…不過又唔死得晒既ok
..
之後就chem…好緊張囉一攞到份卷雙眼發光…5字頭

仲要係差dd6勁開心囉真係請喬食飯先得搵佢教phy
chem..
就勁左咁多以後升到上f4…d搵佢出黎補習先得普通話就岩岩70
..
算係咁喇放學返屋企


返到屋企..食完飯想訓教..但係又訓唔著…2bad…樓上又裝修…><
起伸玩電腦之後5點幾就出左朗屏得呀翠同芒痴痴係度…-0- 悶悶地咁
..
之後我就去左買野食返到排場…milk黎左係度玩…^^” ok開心
..
之後超人過左黎睇我地玩之後就轉左玩come綿胎勁好玩呀
!!^^”
之後有d落雨..就出去左喬又岩岩黎左去食飯lu…今日同佢講話我請
..
佢以為佢請…-0- 佢話請我食壽司佢出左糧….咁豪既?!? 唔好喇

食壽司咁貴雖然話佢請但係唔係咁好既….so that…都係我請好
d…
平平地食m記好喇去左m記食野一路食..一路傾計傾勁多野囉

佢有時又好低b…笑到我停唔到..^^” 係度扮傻仔又成日搞冷
gap..
又係度講佢公司dd同事勁好笑囉五花八門的乜人都有

最搞笑係佢有個同事成個飛仔咁新年同老細講恭喜發財

好似去收妥地咁喎笑到呀之後到左9點幾屋企打黎先走

佢送我返屋企一路行又一路係咁傾..係咁笑話咁快又返到屋企..thx..


返到屋企冇食飯..mum問咩事唔食我話出面食左野…oo...睇學警出更..
good…
睇到10:30睇完之後再睇埋第1手真相整埋d跟住去訓教lu..


朋友永遠都係最可貴的最珍惜身邊既朋友當你唔開心既時候
朋友就會係你身邊聽你訴苦無論係幾咁悶佢地都會照聽

最好既朋友:瑤、翠、慧、詠、milk、lily、潘金、超人、喬

愛情金句:
往日的情信還在,一切物件彷彿跟昨日無異,情和愛竟逝去如風。