beautiful
暱稱: *阿梅*
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶爾
桃花運...
新一年
唔好咁易信人
攰但好開心
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文章分類
全部 (520)
歌詞 (16)
未分類 (504)
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


不再愛你的一天 分類: 未分類

今日鐘一響就彈左起伸喳喳淋整埋就出門口有功課未做
唔記得左帶返屋企做返去學校抄人…-0-“ 真失敗
第一堂係geo…only間下書..對下ws..一個字之後maths test…
好驚呀我又再次冇乜點溫書死得人的真係幸好不太難
長問答識晒MC有條唔識…>< my god !! 之後PE..eng…
又係悶冇野好講囉唔係咁鐘意上堂喇而家唉唉唉
最尾係聽講座聽完就放學choir…好攰呀

choir
完打搵呀峰…-0- Q知佢未返到黎等左佢成半個鐘
變化石喇我係個好有耐性既人半個鐘喳算得d..
之前就同呀峰係新元中行去朗屏喇佢好似唔多開心咁
搞到我都唔知點好…-0- 只好同佢講下野嗯嗯..就是這樣
好快又到朗屏..去到排場..問佢入唔入去佢呆Q..then叫佢返歸..
之後我入左去打波..呀瑤仲未到柏林都係度我冇乜野lu…
當佢fd only…冇任何再多既幻想就係咁我好似就咁放底左佢lu..
可能係我人生中出現左另一個人先會咁掛或許我對柏林已經冇feel..
打打下波..我個邊唔知點解得返我一個但對面有兩個人..呀德同賴屎..
死得人..勁追波..-0- 不過幾好喎我覺得…haha..之後瑤就黎左lu..
佢冇帶波..果個不知名既男仔走左..我地就冇波打lu…
柏林個d都過左孖場唔知痴左邊線..柏林走個時我係邊話…..
 
死柏林你唔好去死…” -0- shot Q自己講完都嚇親自己
我唔Q知佢聽唔聽到喇..不過我諗佢係聽到的..不過唔理only…
冇波打..我就係度發晒矛咁..又勁係度話呀迪佢都好無奈…-0-
我都唔知點解會咁的對唔住呀…>< 要控制下自己先得..
之後過左呀e度買野飲跟住冇返排場..係孖場同瑤吹水..
柏林個d係晒度我同瑤又係度發癲..幾好玩呀咁樣發下癲
不過我諗成個孖場d人都會知我同地shot shot地的..that’s all…
跟住我就係度睇返我以前d messenger la…冇喇喇..成班人入左黎..
嚇死我..唔知乜事喎冇喇喇有個人行左埋黎:你地係度做乜.
我話係度等fd…佢又再問.. “你識唔識佢地嫁?” 指住細德佢地..
我就一野話唔識跟住我就講左句.. “搞乜呀?社工呀?”
個果人就話.. “警察呀!!” 我話.. “…” 跟住就冇乜野喇..
不過就見到d人圍住晒細德佢地..最型係柏林囉..幾個圍佢一個
我就啤下佢地搞乜不過我啤唔到d之後keep on同瑤吹水
過左陣..d人都走左我同瑤勁講野喇..講左好多無可能既野
瑤話我好creative…呢樣野..我自己都唔否認既咁我係呀…^^”
之後過返排場..Q見到左個袋實係芒痴痴同呀迪玩野喇
擺左係個勁高既地方…-0- 我就開始再癲勁打呀迪..
可能真係打到佢好痛…-0- 一時火爆之後佢就攞返個袋比我..
THXTHX…
之後我又癲左..冇喇喇又打呀迪…-0- 又做錯野喇..
冇喇喇打人打到啪啪聲….I am so sorry...你嬲我係應該的
之後同瑤玩15/20…佢又勁lost..only win左幾次…^^”
之後就同呀迪玩喇佢用腳同我玩勁搞笑囉..笑到我扒晒街
之後89就返屋企lu…屋企吹我返屋企…-0-

返到屋企洗左白白先再食飯之後就用電腦部腦都shotshot地的..
load
得勁慢囉..又上唔到msn..上到又好快hand..激死我喇..
之後仲上唔到網tim....整整下到左11點幾先搞到掂
on
msn…load得好快囉好快咁又12點幾1想早訓又遲左lu..
-0-
好攰整埋野就訓喇今日好tired…

Life is so boring without your sweet kisses

愛情金句:
忘記,是將我們跟某人關係的緣份淡化吧。

2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


好矛盾 分類: 未分類

今日11點幾先起伸食完野on msn…同某某msn左陣
跟住一路睇書之後到左2點幾覺得好眼訓..去左訓教
某某叫我3點半起伸q知佢話佢屋企仲有人叫我訓多陣..
咁我就訓喇訓到4點半某某打黎比我..我仲好眼訓
訓到5佢又打黎叫我起伸去佢屋企…-0- 好眼訓
傻下傻下拾完野沖完涼就出朗屏

上到佢屋企就溫書喇佢就唔知做乜..訓教…-0- 無奈
問佢d數佢又唔識答…-0- 唔緊要自己搞掂之後又係度玩
玩應該係開心至係嫁ma…我又唔知點解呆呆地咁某某問我咩事..
我又答唔到佢…-0- 唔好問我咩事我自己都唔知的..
大家都知我係一個點既人..呢一秒係度笑..下一秒可以係度喊的
所以..唔好問我乜事..我自己係唔知的我好善變的
某某唔知我乜事喇我自己都唔知乜事呆晒咁..嚇親佢..
唔知乜事喇之後就落去排場打波有人問我佢係咪我條新仔..
冇野好講我好快答左句.. “fd黎嫁喳..” 答完但係
我同佢可以話係一半係情侶,一半係fd…係咁多煩了
去到排場…d人話我好潮緒呢樣我都知有野煩緊
100%鐘意某某又唔係100%唔再鐘意柏林又唔係
我都唔知點好我只知好煩q理住同寶佢地打波
之後就同呀媚..呀迪..芒痴痴玩數字球勁開心囉…v.good!!
咩唔開心都唔記得晒lu…^^” 之後玩到8點就返屋企
行緊返屋企個時唔知做咩勁想喊..但係又冇淚水出喎唔知乜事囉
我發覺自己而家唔多識喊喇…shot唉唉唉
抑或係已經對同柏林既事冇咁傷心所以唔識喊喇?! 唔知喇
要睇下心理醫生先得la…個心理好有問題囉唉唉唉

返到屋企..食飯食完飯就死返入房…on msn…
某某仲未on…我就溫書喇突然開晒腦q晒喎..-0-
唔知乜事喇又之後某某on就同佢傾喇
傾左好內下一邊又同呀翠研究d我自己都諗左好多野
我自己諗諗下都覺得其實我係咪已經唔再鐘意柏林嫁喇?
只係我成日掛係咀邊話仲好鐘意佢..其實諗諗下我覺得係囉
我個時同某某開始有來往個時我有d想同佢一齊的
但係我又同自己講我個心要愛住柏林都傻傻地的
我同柏林都散左成個月喇仲咁q掛住佢做乜正白痴
不過老實講我而家個心真係仲有柏林既存在係多同少既分別姐..
柏林係我心入面所佔既地方愈黎愈少喇但係我都係有d想見到佢..
maybe
懷念以前既日子掛..話晒同佢一齊個時咁開心..掛住好正常..
但係我相信時間真係可以沖淡一齊再過內d
我諗我可以真真正正咁忘記柏林掛我都唔清楚la…
人總會有矛盾既時候個時係好煩的我而家就煩緊了….

我琴晚發左個夢又係係朗屏的我係朗屏打波
打打下就過左孖場玩同姣婆個d係度玩喇勁好玩
之後就見到柏林個d柏林又同佢地打籃球喇
我同瑤就係側邊睇喇之後睇睇下又走埋出去喇
同埋佢地一齊玩玩玩下我又唔知做乜同柏林勁講野
講左d乜又唔知喎柏林又可以同我講返勁多野…^^” 傻傻地..
好似返到未一齊個時咁好開心可以講好多野
勁講野講講下就醒左喇
唔知係現實中可唔可以咁呢?? 我真係好想好似以前未一齊個時咁fd..
呢個係我既願望我都知願望多數都唔會成真嫁喇
只好傻下傻下咁見到柏林但係又好似唔識咁

而家我同某某唔知可以點我覺得自己好對佢唔住
好似係度玩緊佢咁我唔係100%鐘意佢的..但係又….
真係癲癲地喇我我諗左成晚嫁喇如果可以既話我想同某某一齊..
但係我好驚我好驚會當左佢係柏林我唔想咁
咁樣對佢唔公平大家又唔開心唔知點好
話唔鐘意佢又唔係只係有d野未完全放低
而家拖拖拉拉咁我知你會好唔開心我又何嘗唔係呢
可能你覺得你愛錯人覺得係時候要放底但係我唔想
d時間我等我諗清楚d野先一個星期內我會比到答覆你..

~--I am at a lost--~

愛情金句:
真正不變的愛,是自然產生的感情,如當初開始,不知為什麼。