今日係sport day都要on duty....晨咁早就要出門口....又勁凍....7點出門....由大榮華酒樓行到去大球場...我only著左件PE衫同PE外套...凍死喇....行行下係木棉見到萬...佢係度等謝....佢叫我同佢一齊等...勁無奈...食風食到應一應...勁叫佢走佢先肯走...返到去都冇咩做...我ONLY join左跳遠同100跨....早上跳遠...死晒....d步數就唔到....太費喇....><決賽都入唔到.... 到左下午...要100跨....一開始就係....好無奈...我係冇換褲....著住長褲跑...好驚呀....我個組得6個人...d人又好勁...一開始我就勁跑...第一個難就跨到...but....第2、3個就byebye左....就唔到步數....我用慣右腳跨先...點知跑到個時...用左左腳跨先....右腳唔識縮...><咁就p左...p左兩次....不過照爬返起伸跑.....跟住個d就咁跨...冇助跑....沖到去終點.....only得第5...我跑完個時成個人傻左....點解自己會咁瘀皮....跨得咁衰.... 4點幾就走得喇....一出球場就打比佢....好無奈...佢唔得閒...up唔夠3句就say88左....好upset囉....then返到屋企食左d野....on左一陣icq就死左去訓教....7點幾就訓....我唔知做咩....蓋左兩張被都覺得好凍....不過過左一陣就訓左....可能係太tired la.... 我今日真係好累&upset....跨難好瘀皮呀!!!!
估唔到佢會講大話…..佢明明有做….又話冇…..連我都騙埋…..好無奈囉…..我到今日先知….如果我冇問佢….佢實唔會同我講嫁喇….我見到佢同李嗌交….我都唔開心…..佢地本來好fd嫁…不過因為d小事就鬧交….都唔知點好….兩個都唔肯認錯…有排佢地煩…..