|
死啦''''''''''''' |
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 | ![]() |
我唔記得左金日係亞爹生日'''''真係不孝
我仲未諗到買咩禮物畀佢呀,,點算呀'''唉~...聽日再算'''' 金日yan同ming問我星期六去唔去影貼紙相,,,,我都唔知得唔得閒,,得閒又唔知去唔去好+.+ 放學系305做埋功課先走,,真係乖']] 頭先大舅父打畀我,,,,,佢竟然問我:[[[[心怡,,你生日我上黎好唔好呀??!!叫埋亞達一齊!!]]]] 我勁勁勁開心呀!!!第一次生日有咁多人同我慶祝生日'''''好開心呀
我應成左,,,但係系24號上黎'' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |