|
開心開心呀!! |
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 | ![]() |
金日勁勁開心,,,我地班對1a,,,,6:0呀!!!!!!!win左啦win左啦'''' 我地好似攞第三名'' 小怡要管樂,,佢叫我等埋佢,,,等等下就同番薯,yan,ming,肥肥,F.2個女仔打'排波'...攰死我 之後同小怡,yan,ckm行市中心,跟住去左置樂買workbook,,,我又唔見書啦''''' 7點左右我地就番屋企 7點30番到屋企....畀人罵呀''嗚嗚嗚嗚....... 聽日約左小怡,ckm去睇戲''
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |