|
T^T.....輸波呀 |
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 | ![]() |
金朝聽個D咩禽流感.......悶死我=.= 放學有羽毛球選拔,,,,,我對秀E........結果點,,,,唔洗講啦 梗係我.....慘敗收場啦,,,輸成11:1,,,,真係好失敗呀我!!!! 上去305搵亞MING,,,佢好乖,做緊功課'''' 之後佢拉左CKM落去買野,,,,,,跟住佢唔down聲就走左... 就返到屋企之際,,,媽咪打畀我佢話:[喂,幾時返黎呀??]我:就返啦'' 佢:[我講d野畀你聽,,,,你要有心理準備,,,我呢..我..我呢.我e+呢...e+呢我無晒...無晒眼眉毛]]]]] 我:[[下!!!!!!!]]]佢:[[係呀,,,我整過條眉,,遲d就會靚返架啦,,放心,,,,呀'''係呀,,,我唔落街啦 你同我去買xx同埋yy,,唔該'']]]]] 我:[[點解唔自己買呀?]]]] 佢:[[[我點落街呀!!!咁既樣'''你想我一落街就客死幾件呀!!!!]]] 我:[[......ok''我去買囉!!ok''我去買囉!!ok''我去買囉!!]]]之後就收線啦''' 我一返到屋企,,,見到佢個樣.....勁爆笑呀!!!!我笑左好耐好耐,,真係好好笑''
好彩佢呢幾日都唔洗返工喳,,如果唔係.........嘰嘰嘰嘰'' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 80 | » |