|
'''''''''''' |
| 2006 年 3 月 27 日 星期一 | ![]() |
金日唔洗交功課,,但我戴晒返去'''' 金日F.2做專題硏習,,我地12點9就放學,,去左食餈飯...唔錯,唔錯[[[我第一次食喳]]] 之後去左置樂個邊,,,之後又返番市中心,,我地係度玩''捉依因'' 我同亞MING一組,,小怡同亞YAN一組....我地搵左好耐,,,之後係電梯見到,, 佢地上黎,,我地諗住落去..勁好笑,,咁都見到'' 之後就返屋企啦''' 一返到屋企,,個梳化亂到XZY咁,,,死人何啟麟!!次次返親黎都係咁,,要我執手尾!
5點幾我就去左訓覺,,訓到7點鐘,,跟住就食飯啦,,食左幾口就唔食...玩電腦 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 80 | » |