嘩.好多日冇寫日記啦.因為呢排好多野做牙.
成日都要令住枝筆係到畫黎畫去牙.真係好累牙.呢排又有日日好早起身返學.
就黎累屎我啦.日日都要係咁過.仲要日日都做咪相同既野.
今日最好笑既係俾我阿媽玩屎我啦.佢要我去睇醫生牙.
仲要8點幾嘈醒我去.呢排都好早起身架啦.今日仲要咁早起.唔制牙.
之後我就起左身.做好晒所有野.好快就同阿媽出去啦.
咁我地去左搭小巴上去瑪加烈啦.點知上到去冇開到.咁就上左7樓.
之後問左佢地原來星期六冇科專科睇喔.唉!激屎我啦.
之後果到d人又話叫我落返去葵涌睇.
然後先可以轉上黎睇專科.我果陣已經=o=”左.
之後阿媽又話下個week再黎睇過.
佢話要我日日都要食住藥.好慘牙.明知我好憎食藥架嗎.激屎我啦.
之後最好笑既係名媽要我行返去屋企喔.我果陣真係想暈牙.
因為對我黎講.真係好遠牙.望住前路仲有好多路要行果陣.我...唉!
咁行返屋企又食左野之後.我就訓左一陣.之後就去左換床單.換完就去左洗衫.
洗完就去左整cookies食.好味牙.不過今次係冇咁好食既.
因為少左好多牛油牙.一日就咁過左lu.悶悶牙.
p.s:屎豬佢咁少打俾我.好嬲牙.........*
|