今日又係好遲先起身牙.因為好屎累牙.
一返到去學校杜嘉就係我後面.佢仲嚇我.嗚嗚.
所以呢我就拉住佢件衫咁上樓梯.搞到佢冇晒氣.哈哈
我果陣都好累架啦.日日都係咁不停咁上咁多層.
我索性連早餐都唔食都唔想落去買野食牙.so就搞到以排成日食藥.
好慘牙.又唔係唔知我最憎食藥架啦.牙媽又逼我食喔.>”<
上到去課室.原來嵐b仲未返喔.我以為佢已經返左lu.
之後盈b就無啦啦話佢好開心.我覺得佢真係可愛牙.
之後第一堂就上英文.我冇聽到書仔.係到覆紙仔.仲覆到好屎長牙.
覆完都差唔多落堂啦.見到佢地就俾佢地睇.佢地又覆返我.
覆到我屎屎下.之後中史堂我就係到訓教教豬.好屎累牙.
醒左後econ堂我就好認真聽書law.哈哈.好奇怪牙.
但我都係仲係覺得好累牙.好想訓牙.之後就係咁等放lunch.
食完就一齊去睇學校比賽既足球.其實我都係想見下佢咋.哈
點知去到.都有牙嵐同牙盈想見既人喔.真係有緣牙.keke
佢地兩個開心屎咁.特別係牙嵐牙.哈哈
之後返到去就上中文.好精神牙.最後果堂係商業牙.
我又係到覆佢地o的野.but我都係仲未覆完.哈哈
返到屋企牙燕就打俾我同我講心事仔.佢不停話o的某人發狡咁.
好屎搞笑牙.其實我都覺既.唉.真係好心他吧.︿︿”
到左夜晚我訓著左.牙燕佢又打黎比我.問我星期六去唔去玩.
因為佢生日.我就話好牙咁.哈哈.唔知到時又會有o的咩玩呢!
|