| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
★||°直髮● !|] 
2005 年 11 月 5 日 星期六  |
今日好早就醒左lu.之後就訓唔著lu.
唔知點解...哈.可能係掛住佢牙.keke
咁之後就去左cook野俾牙姐食.因為牙姐病左.
佢今日病得太勁啦.有o的擔心佢添.>”<
之後cook完野.食左少少.我就走人lu.
因為我.嵐.同牙杜去髮廊.牙嵐就剪頭髮.
我就直髮.牙杜就曲髮.牙嵐個頭唔錯牙.
我o的頭髮好直牙.哈.估唔到會咁直.=.=”
牙杜曲左髮都唔錯.我覺得都幾好既.
杜杜就話唔係咁好睇.最好笑一入到去就見到好多男既.
我同嵐b等左好耐先有得整.整左一陣汶b就打黎.
好開心牙.佢打俾我.開心屎我啦.
之後果間店越黎越多人黎.等屎我同杜杜lu.
嵐b又好似好無奈咁.之後就囉左十字繡黎整.
我同牙杜就好餓.叫嵐b去買野嵐b冇去到.
我地3個餓到暈咁.之後就去食野lu.
o的野都唔好食既.食左一陣我就打電話俾牙姐.
點知冇人聽.嚇屎我啦.好彩佢冇事咋.
之後準備食野果陣.汶b又打黎俾我.勁開心牙.呵
咁食完野後就返屋企lu.
感受:好滿意個頭髮牙.︿︿
|
刊登時間︰2005-11-05 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


 

« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 159 | »
|