| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
| 有得sleep的日子實在太好啦!!! |
分類: 未分類 |
呢排都冇咩野!但下個再下個星期一就考試啦!!
要溫書啦 .........
|
| 發表時間:2009-04-24 07:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
| 2009-04-20 |
分類: 未分類 |
呢排.......我發覺自己在現實變得好人咗...哈哈.....
我記得最近發惡連理智都冇哂的一次係6年級的時候.........
本來我係個句句都有個粗口的人兼係個(暴力狂)<--宜+都係
不知不覺變咗個常常唔將自己感受說出來的人.........T . T
真係好想去返以前的日子呀........ |
| 發表時間:2009-04-20 08:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 33 | »
|