| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| 個blog冇廢呀- -'' |
分類: 未分類 |
又係呢句!! 我好耐冇打blog啦!!呢排過得都唔錯^^
前幾日!就同傻欣,儀一齊去睇戲 (我同儀睇死神4來了,而欣就睇愛出貓)
唉!!冇啦啦好唔輸服......睇完就走左啦/.\
尋日就同殷,熙,妍一齊去海洋公園^^
一入去就睇熊貓...嘩...最愛熊貓>w<
睇完就上山~ 第一個玩的機動遊戲係飛天千秋~~
之後仲玩咗好多好多的遊戲<--太多我廢是打xd
最變態就係玩個滑浪飛船 玩咗十次>v< 好好玩呀!!
仲成身涇哂添!!嗚嗚!!個個我都唔理啦!仲顧咩涇唔涇呀0w0
哇!!呢幾日真係好開心呀!!
 |
| 發表時間:2009-09-21 10:54 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 9月1日番學啦/.\ |
分類: 未分類 |
咁耐冇打blog 就係為咗係9月1日打的^^
今日第一日返學就遲到= = 仲要俾d老師望住哂 真係好樣衰呀
一日排隊 班主任miss 高就好鬼注重高矮
一來就要排....好彩好排中間^^
今年中3我上咗3B 係M.s高同M.r王做我班主任
本來我上3B係為咗同d fd玩
點知我個fd又上咗3A 唉....都有小小心灰意冷...
呵呵!! 唔怕啦!咁鬼多fd
唉!!最掛住c班d fd(肥陶...肥肥...情儀...等等....)
但最掛係M.s hon /.\ 佢教咗1A班......
我地都冇咩見面ge機會啦........
唔知你地ge第一日會點呢? |
| 發表時間:2009-09-02 12:47 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 33 | »
|