Got My Cursor @ 123Cursors.com
【★…回憶真是美好的嗎?↗﹌♀】
beckyf520
暱稱: 惡魔琳●□●
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
美好的一天
這樣的一天
一星期又完結了 可惜....
好耐冇打啦~ 宜+得閒都...
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 545
今日人氣: 3
累積人氣: 4445
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


呵呵@@ 分類: 未分類

又大一歲啦^(00)^

發表時間:2009-11-03 12:25 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


個blog冇廢呀- -'' 分類: 未分類

又係呢句!! 我好耐冇打blog啦!!呢排過得都唔錯^^

前幾日!就同傻欣,儀一齊去睇戲 (我同儀睇死神4來了,而欣就睇愛出貓)

唉!!冇啦啦好唔輸服......睇完就走左啦/.\

尋日就同殷,熙,妍一齊去海洋公園^^

一入去就睇熊貓...嘩...最愛熊貓>w<

睇完就上山~  第一個玩的機動遊戲係飛天千秋~~

之後仲玩咗好多好多的遊戲<--太多我廢是打xd

最變態就係玩個滑浪飛船 玩咗十次>v< 好好玩呀!!

仲成身涇哂添!!嗚嗚!!個個我都唔理啦!仲顧咩涇唔涇呀0w0

哇!!呢幾日真係好開心呀!!

發表時間:2009-09-21 10:54 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


9月1日番學啦/.\ 分類: 未分類

咁耐冇打blog  就係為咗係9月1日打的^^

今日第一日返學就遲到= =   仲要俾d老師望住哂 真係好樣衰呀

一日排隊  班主任miss 高就好鬼注重高矮

一來就要排....好彩好排中間^^

今年中3我上咗3B  係M.s高同M.r王做我班主任

本來我上3B係為咗同d fd玩

點知我個fd又上咗3A  唉....都有小小心灰意冷...

呵呵!!  唔怕啦!咁鬼多fd

唉!!最掛住c班d fd(肥陶...肥肥...情儀...等等....)

但最掛係M.s  hon /.\     佢教咗1A班......

我地都冇咩見面ge機會啦........

唔知你地ge第一日會點呢?

發表時間:2009-09-02 12:47 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]