2005 年 11 月 29 日 星期二  |
| 29/11 |
分類: 未分類 |
今日好遲至出門口*
唔記得BRING人妖波*
又唔記得BRING KEY*
頂T0T*
第一堂係咩屎*
好想目訓*
第二堂IS*
蘆葦嘔*
我同EVA送佢去樓下*
IS堂坐左係BLAKE個位*
寶寶唔聽書架*
BUT又識*
2堂中文*
樹木和人*
好悶*
LUNCH*
RT*
IH*
又係悶*
佢副粗框好7*
2個都係咁*
英文*
落左去226*
咩圖書*
睇班網*
好令*
多謝FIAN,茹同鬼*
放學*
留堂*
同嘉琪去左食野*
黃SIR請左1包麥精*
上去*
牙SIR唔比睇NEWSPAPER*
D佢*
返屋企*
|
2005 年 11 月 28 日 星期一  |
| 28/11 |
分類: 未分類 |
今日同佢地去左唱K*
THEN去MK* |
2005 年 11 月 27 日 星期日  |
| 27/11 |
分類: 未分類 |
今日11:30至起身-0-
一ON MSN*
喵仔就同我傾計*
傾左一陣*
食飯*
睇漫畫*
家姐去YL*
抄書*
GEOG*
每個30次-0-
低B架*
要記T主目弟左右做人難同超木莫牙*
|
2005 年 11 月 26 日 星期六  |
| 26/11 |
分類: 未分類 |
今日要去區運*
約左陳欣7:30*
BUT唔見佢*
上LTR*
水邊圍落*
見到尿珊*
佢又係等唔到人*
一齊行*
到左之後*
係到吹水*
攞3*
黃色既*
KK地*
去鉛球*
第3個*
前到你牙*
D人好勁*
又肥*
JOJO既幾陪啦*
返返上去*
又係吹水*
唔知幾點*
同D F.1女食野*
去吉野家*
行行下唔見左D女仔*
得返我同劉XX(籃球隊既)*
食蟹籽三文魚飯*
見返D女仔*
我同劉XX走先*
返去運動場*
早到你死*
佢仲未飽*
係到食崔X麗既飯-0-
D人開始返*
賽始陸續開始*
MS.WONG去左LJ到*
黃SIR返黎*
楊SIR都返黎*
我要去鐵餅*
見到MS.LAM*
林佩瓊老師牙*
佢話我冇咩比心機*
返上看台*
走人*
好支力* |
2005 年 11 月 25 日 星期五  |
| 25/11 |
分類: 未分類 |
第一堂PE*
跑大沙漠*
19:59-0-
剛剛好*
中文堂*
冇咩心機*
IH堂*
講EAP*
IS堂*
假髮佬冇返*
BILLY SIR上*
我地好嘈*
佢叫我地落操場企-0-
上去VA ROOM*
同WINNIE,細,BLAKE一齊坐*
係地玩*
KAI左-0-
LUNCH*
玩數字波*
RT*
咩屎堂*
好支力*
中文UT*
一般啦*
唔係好難*
放學*
係班房玩左1陣*
ANN話2B有人開黃色網頁-0-
落左去打人妖*
打到打鐘*
牙細去天瑞改裙*
返到屋企*
好支力*
聽日區運-0-
怕* |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 24 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|