2005 年 10 月 15 日 星期六  |
| 15/10 |
分類: 未分類 |
今日起身,,,,
條頸好痛,,,,
做功課,,,,
先知道個筆袋唔見左><
OH NO==
冇去到WINNIE屋企,,,,
係屋企好悶,,,,
今日CQ同MSN好多人ADD我,,,,
DOWN埋--
今日至愛FD子:
1.寶寶
2.金雞
3.嘉怡,S!U KI,小麟
4.WINNIE,細,茹
5.邦
|
2005 年 10 月 14 日 星期五  |
| 14/10 |
分類: 未分類 |
今日點9起身,,,,
去上游水堂,,,,
好好玩,,,,
上中文堂,,,,
勁冇心機,,,,
ih堂睇"帝國GILL雄"
好正,,,,
IS堂,,,,
章魚SIR話下*2UT,,,,
痴線,,,,
未教,,,,
ENG堂激到MISS喊==
SOR><
放學,,,,
去練朗誦,,,,
唔係好記得--
跟住去整學界証,,,,
行左勁多次樓梯==
好支力,,,,
返屋企,,,,
今日至愛電台節目:
1.架勢堂

2.空中喱民

3.森美移動
4.903 專業推介

5.西加航空

|
2005 年 10 月 13 日 星期四  |
| 13/10 |
分類: 未分類 |
今日6點起身,,,,
又你好支力,,,,
返學又見到豬展,,,,
VA堂我個組勁係到油牙油,,,,
油到張紙好似1篤屎==
IH堂冇咩野,,,,
GEOG講氾濫,,,,
LUNCH,,,,
RT係到溫UT,,,,
咩屎UT,,,,
好多唔識==
1定唔合格,,,,
中文堂我地勁係到笑奶旦>V<
放學,,,,
去左樹木和人個咩,,,,
跟住去練朗誦,,,,
跟住同WINNIE,琪琪,JULIO同張偉X去M記,,,,
係到玩噴冰>V<
跟住同琪琪行路路返屋企,,,,
返到屋企STUDY IS,,,,
黎日游水,,,,
好緊張>V<
今日至愛DJ:
1.森美

2.小儀

3.MINI

4.細SO

5.阿喱
 |
2005 年 10 月 12 日 星期三  |
| 12/10 |
分類: 未分類 |
今日本來諗住5點起身,,,,
但係6點9先起身,,,,
跟住行路返學,,,,
見到豬展==
上到去,,,,
好支力,,,,
上IS堂,,,,
好悶,,,,
中文堂MISS鍾冇返,,,,
MISS LUK上黎,,,,
我地幾個練朗誦,,,,
MATH屎堂主要係大概講下教左D咩,,,,
ENG堂係到做FOG同DISE,,,,
成功令豬展WEAR左眼鏡,,,,
好得意>V<
成長課講下成長經過,,,,
司徒GILLGILL張相好CUTE>V<
返到屋企溫豬,,,,
今日至想睇的電影:
1.魔法嬌妻

2.電車男

3.再說一次我愛你

4.怪物

5.怪誕屍新娘

|
2005 年 10 月 11 日 星期二  |
| 11/10 |
分類: 未分類 |
今日重陽,,,,
放假仔,,,,
個死肥欣今次唔播國歌,,,,
播學校生活既野,,,,
我死比佢睇,,,,
跟住食野,,,,
食左20個粉果==
跟住上網,,,,
做功課,,,,
好悶,,,,
今日至愛新人:
1.janice

2.charles

3.niki

4.ivana

5.justin
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|