之前果d野比我全部刪曬拉...
寫多好多唔應該寫既野...
唔想比我細老見到啊"
所以刪曬lo...
呢排考試...><"
唉...好大壓力啊T T討厭!
嗚嗚嗚...快d考完拉"
我唔中意溫書啊... 溫書頭會暈嫁 不過唔溫就死拉"
因為唔識吖嘛...上堂又系甘系度傾計...
所以要惡補啊.- -"
12月5號要去睇JAY--周杰倫演唱會"哇哈哈哈^^
好開心啊!! ...
好期待啊...!!
好中意啊..!!
嘻嘻..XD
不過有排拉..- -#