2007 年 1 月 22 日  星期一 晴天
一切都是我的錯... 無奈

好對唔住...我令好好多人好失望...我而家真係好想...離家出走...因為..我老媽偷睇我日記呀....豈有此你...!!!!!!!!!!!!!!今日..向學校真係好開心呀...小多叫我唔好為咗果個人而傷心...唉...我真係忘記唔到佢呀...可能時間又是我需要嘅嘢啦...比時間我啦...亦都要我d fd分散我嘅心...唔好再諗起果個人點樣間接傷我嘅心...其實..我可以接受我們只是朋友...只係....總之一切都係我嘅問題...我真係好失敗呀....!!!!!!!!!!!!!!!!!我真係傷心到極限...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!教下我點做好呀......$$$$$$

                                                               

刊登時間︰2007-01-22 08:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

2007 年 1 月 21 日  星期日 晴天
2007-01-21 感動

今日..成日陰陰天...有不祥預感...我知道咗一樣我唔想知嘅嘢呀...我知道咗後...起初都諗:對我無咩effect..但係...我忍唔住喊咗...其實.呢個答案向一星期之前已經知道...但係...一星期後嘅我終於接受唔到...我係未應該放手...??我係未錯愛??原本...我好似接受到..但係....唉...我點解會咁嫁..我真係好想喊...好想大喊...我知道...我應該放手[!◆你已不再愛 也許要選擇離開,,×...但係...太深啦...要脫離真係好痛苦呀...要我◆;同佢講,,我仍然好愛佢*:'+!-??????無可能...只怪自己毫無勇氣... ●,.;`真相令我感害怕**//..▉+'''多 麼 不 捨 .**﹍ 也 要 放 手 *▋◆\\*其實我知道不應為你流淚°*||! ■-葉子的離開..是因為風的追求+"還是樹的不挽留,>||*..請不要再傷害我∥×°】○°×心已經*﹏傷透 []+ ◆*|||.幸福那麼脆弱__|,▼*﹏.▉+'''多 麼 不 捨 .**﹍ 也 要 放 手 *+.....為何要落淚   仍要一個面對...]]▋

另外,我*不想再過一些拖拖拉拉的日子 *``〝﹏[◆ 還有誰會珍惜我  +.. ..‥ ]]"

`"*你令我上課都沒有精神ˍˍ ·[`,,真相令我感傷心**//●"期待〝大哭★ 大哭後重新再去學快樂·●,`.. ﹎

                                           

刊登時間︰2007-01-21 08:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog