2007 年 1 月 3 日  星期三 陰天
2007-01-03 熱情

!!!!!!!!!!天氣冬咗...大家小心身體.....!!!!!!!!!!

 

今日...好開心呀...第一日返學...一切回復正常..多咗樣嘢...就係有人一直陪我sms...^^返學...好眼訓...訓得太小...5一堂係econ...好悶...跟住係maths...又係好無聊..同小多係咁講嘢...eng...做bio功課...小息...食早餐...chem堂...做mc..我差幾題就做曬...攻LQ先...chin..唔係太專心...lunch.無反食...##食咗好小嘢....:(LE堂...好眼訓...但係訓唔著...^^放學..elsa叫我去自修室..so我去...5點到我中意嘅人黎咗陪我...佢好唔開心呀...但係我要溫書...唉...我地傾得好開心...'''你要開心d呀..我好擔心你嫁...'''最後6點半一齊行返去天瑞...送佢答車....

                               

刊登時間︰2007-01-03 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

2007 年 1 月 1 日  星期一 晴天
2007-01-01

      !!!!!大家新年快樂...!!!!!

                                                                    

 

新嘅一年...我希望得到自己想得到嘅嘢...我真係好心痛呀...唔知送咩比佢...唉...成日自己一個出街....但係我又唔可以出黎陪你...好心痛呀...尋晚...我出tm...同丹一齊...唉...諗住有多d fd去嫁麻...最後都係得呀丹陪我...唉...真係好傷心呀...今次係.....失敗嫁...點解你唔可以早d黎...我真係好想你陪我嫁...今朝...9:30起身...去飲茶...跟住同蓮表姐出tm...好開心呀...我原本無胃口食嘢...但係果到d嘢食真係太吸引...所以食咗小小...3點返到屋企..我同表哥ad表姐玩鋤大d..:(我輸得勁多...5:30打邊爐..到8點先至食完...

 

 

刊登時間︰2007-01-01 09:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog