2007 年 1 月 7 日  星期日 晴天
2007-01-07

今日呢...早上8點起咗身...去元朗...下午...好無聊..同elsa妹一齊出門口囉...^^elsa妹...多謝你...^^而家開始..我放學會陪elsa妹去自修室...我好希望你會好似前幾日咁日日陪我去...

 

刊登時間︰2007-01-07 06:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

2007 年 1 月 6 日  星期六 晴天
今日..好冬呀...

             小心身體呀...^^       

今日...真係溫書日...成日都向屋企做乖乖女...走去用心溫書...今次我唔想衰多次...唉...而家個肚好鬼痛呀...可能太緊張啦...放心...我考完試會要求出多d街嫁啦...^^我而家平日呢日日都會去自修室溫書...同丹ad elsa ad 俊一齊..^^次次都好開心...^^最開心嘅係俊居然主動黎陪我地...^^希望以後嘅日子..日日都去自修室...日日送俊答車...日日同fd一齊溫書..^^咁嘅生活我先至覺得最幸福,最開心....亦都係我最響往...因為可以同自己中意嘅人同埋朋友仔向埋一齊..好過向屋企....屋企..個個都係咁煩...一無嘢做就成日話我...話我做得唔好...成日咁夜訓...晚晚sms.........呢d說話我真係聽厭啦..我真係好想自由...無拘無束地出街....做咩都係自己想做...唔想所有人控制我...呢d日子都係我好響往嘅日子...過多兩年...我忍多兩年...做多兩年乖乖女...兩年後..我一定要完全自由...一定要...就算點想...就算屋企唔比...我都要自由....到時要還我自由...

 

刊登時間︰2007-01-06 06:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog