2007 年 1 月 5 日  星期五 晴天
6/1打...

唉....超唔開心呀...因為今日超無聊..無去到自修室...出咗元朗..唉..最衰你有activity...如果唔係.可以同你影相^^今日要考實驗test ad econ test...econ都識識地...^^晚上超唔開心呀....悶死又累死...

 

 

刊登時間︰2007-01-06 05:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

2007 年 1 月 4 日  星期四 晴天
2007-01-04

今日...好開心呀....上午...唔洗集隊...跟住我要收econ...唉...我個水爆咗...=.=''第一堂係中文...好眼訓...第二堂係pe...人xxx用波大力咁打中我個頭...痛到我死死下...警告你...唔好再整我....如果唔係...你知道有咩後果...小息..我無胃口食嘢...第4堂係econ堂...比前都ok專心...但係好想見到佢...>3<'第5堂係英文...同晶晶ad同學一路玩一路上堂...lunch..得飯團食...不過真係好飽...唉...最後係chem堂..miss好好人呀...^^放學...考音樂實科...唱帝女花...^^忍笑忍得好辛苦....跟住等人同我去自修室meet elsa ad 丹...我話去樂湖站等...但係佢去咗天湖....=_=''真係好無奈...我地5:20去到..我溫econ...佢向度睇newspaper...7:00先至走...>3<''

刊登時間︰2007-01-04 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog