| 2007 年 1 月 5 日 星期五 |
 | |
| 6/1打... |
唉....超唔開心呀...因為今日超無聊..無去到自修室...出咗元朗..唉..最衰你有activity...如果唔係.可以同你影相^^今日要考實驗test ad econ test...econ都識識地...^^晚上超唔開心呀....悶死又累死...
|
| 刊登時間︰2007-01-06 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2007 年 1 月 4 日 星期四 |
 | |
| 2007-01-04 |
今日...好開心呀....上午...唔洗集隊...跟住我要收econ...唉...我個水爆咗...=.=''第一堂係中文...好眼訓...第二堂係pe...死人xxx用波大力咁打中我個頭...痛到我死死下...警告你...唔好再整我....如果唔係...你知道有咩後果...小息..我無胃口食嘢...第4堂係econ堂...比之前都ok專心...但係好想見到佢...>3<'第5堂係英文...同晶晶ad同學一路玩一路上堂...lunch..得飯團食...不過真係好飽...唉...最後係chem堂..miss好好人呀...^^放學...考音樂實科...唱帝女花...^^忍笑忍得好辛苦....跟住等人同我去自修室meet elsa ad 丹...我話去樂湖站等...但係佢去咗天湖....=_=''真係好無奈...我地5:20去到..我溫econ...佢向度睇newspaper...7:00先至走...>3<'' |
| 刊登時間︰2007-01-04 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 175 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|