| 2007 年 2 月 8 日 星期四 |
 | |
| 2007-02-08 |
算啦...諗住今日轉日記...但係...今日諗到太多嘢啦..我考慮得好清楚..我真係好中意你...因為..我試過放棄你兩次...兩次我都係有同樣嘅心情...唉..我知道你唔中意我...但係...唔知點解會咁...嗚嗚...好想喊呀...其他人我都嘗試不愛...因為.我嘗試過放棄忘記...但係..我愛得你太深...其實我係未應該要等呢...一年...兩年...定係五年..??我真係未試過咁樣對一個男仔嫁...=3=''
今日...同pang...小多...bully...何少賢...cherry...玩到好癲....傻妹玩到又傻又癲...笑得好大聲..^^好耐未試過笑足兩三分中唔停...希望日日都咁開心..今日係咁畫台...我畫咗pang張台...
畫得好樣衰...=0=''
太在意 我願意 能情願甘心做後備
|
| 刊登時間︰2007-02-08 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2007 年 2 月 7 日 星期三 |
 | |
| 2007-02-07 |
今日開咗個新msn...feel幾好...因為...我先前果個真係add咗好多無聊人入去..而家choose之後..小咗一半...^^
今日...身體狀況幾好...尋日真係好唔店呀...因為...我前晚發燒...尋日眼痛...上堂好鬼辛苦...今日...太多笑料...唔講太多...
我唔知轉唔轉日記好...比d意見黎呀...^^轉唔轉日記好...轉得msn就一次過轉...??定係保留現有嘅回憶?
淚 停在我心居
太在意 我願意 能情願甘心做後備
|
| 刊登時間︰2007-02-07 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 175 | »
|
| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|