| 2007 年 2 月 5 日 星期一 |
 | |
未試過咁開心...  |
今日.返學..真係好開心呀...不過覺得自己病病地姐...>_<''點知頭先探熱...37.7.........&&而家好頭痛...好辛苦...我要休息啦...
最近真係為咗好多學校以外嘅事煩擾...而家一天都光曬...只向學校到才會感到開心...^^
頭先有幾位同學問候我...咁大個女真係第一次感受到有人關心我...^^好多謝你地呀..永遠向我身邊支持我...**always on my side..
整board...幾開心呀...雖然得我地幾個人整...但係真係好開心呀...第一次留向學校留到咁夜...我決定參加多d學校活動///^^
|
| 刊登時間︰2007-02-05 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2007 年 2 月 4 日 星期日 |
 | |
| 2007-02-04 |
今日..其實心情一般啦...唔係話太開心...亦都唔係唔開心...其實我咁做係為佢地好姐...我真係寧願自己一個人...一個人嘅話可能無咁多是是非非啦..我都係中意自己一個人...因為中意去邊就去邊..唔會受到其他人effect到...[[[只限唔向學校嘅日子...]]]^^回復本性了...唔想連累人啦....
好期待返學...因為呢個校園對我好好...可以同fd一齊玩...^^
雖然唔向學校嘅日子感到孤獨...但我一定會好好珍惜孤獨... |
| 刊登時間︰2007-02-04 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 175 | »
|
| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|